Gjest minnah Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Godt å høre at det er andre også som kan set at det KAN være en filleting som ungene faktisk må lære seg å leve med. (Unnskyldningen til snuppa er at jenta ikke er hennes venninne, at det er rotete der (og det er det) og at ho har en bråkete lillebror.....) Og - for ordens skyld til de som antydet andre ting - faren er ikke hjemme. Måten du skrev innlegget ditt på gjorde at du fremsto nærmest som et moster overfor ungen din. I svarene du gir i dag, nyanserer du forholdene, og vi får et litt annet bilde. Det er umulig å gi gode svar når innlegget ikke gir åriktig informasjon. Og det med faren - vel vi må leve med at vi ikke kan stole på andre mennesker. At min venninnes far bestandig skulle ta på meg, og at en venn av familien befølte og kysset meg med min mor i naborommet, har nok satt sitt preg. Jeg velger å holde øynene åpne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Den kreative jenta min hadde funnet en egen løsning i går som gjør at ho kan trene på tirsdager i stedet. Og det UTEN at jeg må ta fri fra jobben for å kjøre. Så da har alt ordnet seg til slutt. Men noen god forklaring på dette kom ikke. (Kun de samme argumentene som jeg ikke kjøper) Så bra at ho greide å ordne opp selv:o) Hunlikte seg nok ikke noe særlig hos denne venninna.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nope - ikke i dag. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Måten du skrev innlegget ditt på gjorde at du fremsto nærmest som et moster overfor ungen din. I svarene du gir i dag, nyanserer du forholdene, og vi får et litt annet bilde. Det er umulig å gi gode svar når innlegget ikke gir åriktig informasjon. Og det med faren - vel vi må leve med at vi ikke kan stole på andre mennesker. At min venninnes far bestandig skulle ta på meg, og at en venn av familien befølte og kysset meg med min mor i naborommet, har nok satt sitt preg. Jeg velger å holde øynene åpne. I kampens hete er det dessverre vanskelig å være helt nøytral... Og jeg er veldig enig i at vi skal være våkne overfor våre barn. De forteller oss faktisk ikke alt. (Det er jo du et godt eksempel på). Så da har jeg i hvert fall tenkt over alt rundt dette først. Så godt det lar seg gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nope - ikke i dag. Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Så bra at ho greide å ordne opp selv:o) Hunlikte seg nok ikke noe særlig hos denne venninna.. Det viser seg også at ho mye heller vil trene på tirsdager da dette er mye mer seriøs og hard trening også. Onsdagstreningen er _litt_ mer lek. (Og yngre barn) Så da får vi se hvordan dette går framover. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, selv etter samtalen i går tror jeg kun det er viljen som streiker her. Og vi hadde en rolig samtale som gikk bra:-) Det er godt. Hva fant dere ut, da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Det er godt. Hva fant dere ut, da? Ho hadde tatt saken i egne hender og ordnet kjøring selv. Så ho får det som ho vil. Trening på tirsdager i stedet for på onsdager. Men jeg slipper å kjøre:-) Det som nok var det værste med onsdagene var at ho da trente på et parti ho ikke hadde lyst til å trene på. (Ho har vært så heldig å få lov til å trene på et eldre parti. Bedre trening selv om det er hardere. Og de trener på tirsdag men ikke på onsdag. Så den forklaringen forstår jeg jo mye bedre) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ho hadde tatt saken i egne hender og ordnet kjøring selv. Så ho får det som ho vil. Trening på tirsdager i stedet for på onsdager. Men jeg slipper å kjøre:-) Det som nok var det værste med onsdagene var at ho da trente på et parti ho ikke hadde lyst til å trene på. (Ho har vært så heldig å få lov til å trene på et eldre parti. Bedre trening selv om det er hardere. Og de trener på tirsdag men ikke på onsdag. Så den forklaringen forstår jeg jo mye bedre) Oppsann, du klarte deg lenge... Jeg vil bare si at jeg skjønner deg godt. Begge mine unger kunne kjørt liknende opplegg, uten at det hadde vært noen alvorlige saker inne i bildet. Jeg synes man skal være litt forsiktig med å se spøkelser på høylys dag - men selvsagt forsøke å komme til bunns i tingene. Fint at det ordnet seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Oppsann, du klarte deg lenge... Jeg vil bare si at jeg skjønner deg godt. Begge mine unger kunne kjørt liknende opplegg, uten at det hadde vært noen alvorlige saker inne i bildet. Jeg synes man skal være litt forsiktig med å se spøkelser på høylys dag - men selvsagt forsøke å komme til bunns i tingene. Fint at det ordnet seg. Tenkte tanken et microsekund for sent:-) Det er oftest andre ting enn spøkelser..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.