Gjest Mammen + junior Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hallo. Jeg har en sønn på 4 år som svetter veldig mye. Selvfølgelig er det når han er i fysisk aktivitet, men han blir klissvåt. Håret blir vått fra rot til tupp. Er det noe som er normalt, eller bør man få det sjekket ut av fastlegen?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sånn blir min 4-åring også.. Tror noen bare er sånn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Mannen min svettet også mye, og har gjort det siden han var barn. For 4 -5 år siden sluttet han å drikke melk og svetten forsvant nesten helt. Drikker han melk igjen i en periode går det ikke lange tida før han svetter igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Mannen min svettet også mye, og har gjort det siden han var barn. For 4 -5 år siden sluttet han å drikke melk og svetten forsvant nesten helt. Drikker han melk igjen i en periode går det ikke lange tida før han svetter igjen. Interessant @krøll! Vi har den samme erfaringen her både jeg og poden. Vi spiser gluten og melkefritt og det beste tegn på diettbrudd(spor av melk eller gluten i ferdigmat), setter igang en voldsom nattesvette og også mer svette enn normalt ved fysisk aktivitet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror det er vanlig. Begge mine kan bli veldig svette ved aktivitet, og særlig ene barnet mitt kan svette en del selv ved moderat aktivetsnivå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.