Gå til innhold

Svettende barn

Gjest Mammen  + junior

Anbefalte innlegg

Gjest Mammen  + junior

Hallo. Jeg har en sønn på 4 år som svetter veldig mye. Selvfølgelig er det når han er i fysisk aktivitet, men han blir klissvåt. Håret blir vått fra rot til tupp. Er det noe som er normalt, eller bør man få det sjekket ut av fastlegen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest @krøll

Mannen min svettet også mye, og har gjort det siden han var barn. For 4 -5 år siden sluttet han å drikke melk og svetten forsvant nesten helt. Drikker han melk igjen i en periode går det ikke lange tida før han svetter igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min svettet også mye, og har gjort det siden han var barn. For 4 -5 år siden sluttet han å drikke melk og svetten forsvant nesten helt. Drikker han melk igjen i en periode går det ikke lange tida før han svetter igjen.

Interessant @krøll! Vi har den samme erfaringen her både jeg og poden. Vi spiser gluten og melkefritt og det beste tegn på diettbrudd(spor av melk eller gluten i ferdigmat), setter igang en voldsom nattesvette og også mer svette enn normalt ved fysisk aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Tror det er vanlig.

Begge mine kan bli veldig svette ved aktivitet, og særlig ene barnet mitt kan svette en del selv ved moderat aktivetsnivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...