Sofline Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Sønnen min på 11 måneder har i en drøy uke nå hatt ekstremt løs bæsj. Det kommer mye på en gang, tre til ti ganger om dagen, og den er slimete og har i perioder luktet ekstra ille og vært mørkegrønn. Legen vil ikke se på ham så lenge han er frisk ellers. Er det noen som har opplevd noe lignende eller vil synse litt om hva dette kan være for noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Tannfrembrudd kan forårsake løs mage. Det ene barnet vårt hadde løs mage i 2 mnd, ifm 6 tenner som poppet fram. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 laktoseintoleranse? (dvs intoleranse mot melkesukkeret...) Prøv å kutte ut melk og melkemat noen dager for å se om det bedrer seg... hvis det gjør det så hold han unna melkemat en periode førdu prøver å introdusere mat med melk igjen... Hvis det er intoleranse finnes det to varianter... ene varianten erden man har hele livet hvis man først fårdet... den andre varianten kan oppstå ved magetrøbbel, og kommerav at tarmtottene blir litt i ulage ved diare... og da vil det gå seg til fort hvis man bare får stabilisert magen... så dere får prøvedere litt fram 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miia Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Synes også det høres ut som om det er tenner på gang Typisk at de får hyppig, grønnlig og slimete bæsj ved tannfrembrudd... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Takker for svar i denne tråden. Det er meg forsatt en gåte hva det var som var galt med ham. Det gikk over etter ca. to uker. Jeg vurderte å kutte ut all melk, men det gikk over før jeg rakk det. Tenner kom heller ikke fram. Nå er problemet imidlertid på vei tilbake ser det ut til, og nå er det tenner på vei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.