Gå til innhold

Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Anbefalte innlegg

Gjest Mizzabella

Jeg fikk min yngste da jeg var 30. Har planer om å få mitt neste når jeg er rundt 32-33.

Vi har lyst på to barn, men om vi skal ha nr 3 ønsker jeg å få til dette til jeg er rundt 34. Etter 35 syns jeg man begynner å bli litt gammel :D

jeg er på mange måter glad jeg ventet så lenge,

ikke minst pga jeg fant rette mannen (jeg var i et lengre forhold før han - og han jeg hadde da er jeg sjeleglad jeg ikke fikk barn med).

Jeg føler jeg har rast fra meg hva fest osv gjelder,

nå er jeg 100 % klar for familieliv, og jeg er ung nok til å fortsatt ha energi til å leke med barn.

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

6

• morsan

5

• henrikke71

4

• karisma

3

mariaflyfly

Jeg ville bare berolige deg litt angående aldersforskjell på søsken.

Den eldste broren min er fem år eldre enn nestemann og hele syv år eldre enn meg. De to med fem års mellomrom bor sammen og er verdens beste venner. Selv er jeg utrolig nær begge brødrene mine, også han som er syv år eldre enn meg. Vi har alltid hatt masse gøy sammen og har -stor- glede av hverandre :)

Det var beroligende å høre. Det er 5 år mellom mine, og de gjør ikke annet enn å krangle foreløpig... :(

Annonse

Aliza1365380759

Det var beroligende å høre. Det er 5 år mellom mine, og de gjør ikke annet enn å krangle foreløpig... :(

Det går seg til! Det er fire år mellom meg og broren min, og vi kranglet masse da vi var yngre, men etter den yngste av oss passerte 16 år har vi vært verdens beste venner og gjort masse gøy sammen! :-)

Bestemoren min var over femti, da hun fikk faren min. Hvis det er en trøst, så kan du ha mange fruktbare år ennå.

Skal si det var en fresk bestemor du hadde:) Venter nok ikke fullt så lenge da..men får se hvordan helsa blir,)

Gjest høstløv

Skal si det var en fresk bestemor du hadde:) Venter nok ikke fullt så lenge da..men får se hvordan helsa blir,)

Ja, men jeg husker henne bare som en gammel dame på 86 år, hun døde da jeg var 6 år.

Ja, faren min sine brødre hadde barn som var eldre enn han, så han var onkel til noen som var eldre enn ham selv.

Annonse

Ja, men jeg husker henne bare som en gammel dame på 86 år, hun døde da jeg var 6 år.

Ja, faren min sine brødre hadde barn som var eldre enn han, så han var onkel til noen som var eldre enn ham selv.

Ja, det er jo en av ulempene ved å bli mor sent...så får man ikke glede seg så lenge over barnebarn...

Gjest høstløv

Ja, det er jo en av ulempene ved å bli mor sent...så får man ikke glede seg så lenge over barnebarn...

Jo, min farmor hadde mange barn, ett av dem var 30 år eldre enn min far, og han hadde barn store barn før min far ble født.

Brødrene til min far hadde alle sammen barn, så hun var bestemor til flere før hun fikk min far. Hun hadde mange barnebarn, det var bare jeg og mine søsken, som ikke fikk gleden av å ha henne som bestemor.

Jo, min farmor hadde mange barn, ett av dem var 30 år eldre enn min far, og han hadde barn store barn før min far ble født.

Brødrene til min far hadde alle sammen barn, så hun var bestemor til flere før hun fikk min far. Hun hadde mange barnebarn, det var bare jeg og mine søsken, som ikke fikk gleden av å ha henne som bestemor.

Men det er kjekt å ha en stor familie, mora mi hadde seks søsken, så jeg har maange søskenbarn og kontakt med de fleste. Det er kos det.

Hehe... Har 2 år mellom mine jenter, og de krangler stort sett hele tida de også... Trodde det skulle hjelpe å få de forholdsvis tett, men har ikke sett noe til det enda gitt ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...