Gå til innhold

Hvor gammel var du da du fikk ditt yngste barn?

Spirello

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv

Jeg var nesten 32 da jeg fikk mitt siste barn. Fikk de to eldste da jeg var 30,5 år.

Oi! det var tre barn på under halvannet år, du hadde en travel hverdag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 88
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Spirello

6

• morsan

5

• henrikke71

4

• karisma

3

Gjest som deg ja..

Jeg hadde og tenkt 30 år som grense. Fikk nr 2 som er yngste da jeg var 30 år og 4 mnd! Førstemann da jeg var 26 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nesten 32 da jeg fikk mitt siste barn. Fikk de to eldste da jeg var 30,5 år.

Oi, det var kjapt levert! :-)

Mener å huske en på dol for en del år tilbake fikk barn nr 3 mindre enn 12 mnd etter at hun fikk tvillinger...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde og tenkt 30 år som grense. Fikk nr 2 som er yngste da jeg var 30 år og 4 mnd! Førstemann da jeg var 26 år.

En tidligere kollega hadde også 30 som grense. Hun er noen år eldre enn meg, og jeg syntes det var slitsomt at hun maste til meg da jeg var 26-27 år at jeg bare _måtte_ får de barna jeg skulle ha før jeg fylte 30 bla bla bla...

Så ble hun skilt, fikk seg ny mann, og fikk nytt barn i en alder av 36-37...;-)

Så for enkelte kan man gi slipp på fastgrodde holdninger;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ja takk- begge deler

Kommer til å bli omtrent 41 ...hvis adopsjonskøene holder samme tempo... Har 3 barn fra før. Trodde alltid jeg ville bli ferdig med barn før 25 års alderen,men man kan jo ikke bestemme alt selv. Tok litt tid før vi bestemte oss for å adoptere. Har 1 biobarn. Synes faktisk alderen ikke betyr så mye nå som jeg trodde det kom til å gjøre da jeg var yngre. Lykke til med valgene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det var kjapt levert! :-)

Mener å huske en på dol for en del år tilbake fikk barn nr 3 mindre enn 12 mnd etter at hun fikk tvillinger...;-)

Det var ikke meg, det er 17 mnd. mellom mine. Men, det var kjapt nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! det var tre barn på under halvannet år, du hadde en travel hverdag da.

Jepp, det var rimelig travelt i perioder. Går bedre nå da, nå er de straks 8 og 9,5.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...