Gjest høstløv Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg var nesten 32 da jeg fikk mitt siste barn. Fikk de to eldste da jeg var 30,5 år. Oi! det var tre barn på under halvannet år, du hadde en travel hverdag da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest som deg ja.. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg hadde og tenkt 30 år som grense. Fikk nr 2 som er yngste da jeg var 30 år og 4 mnd! Førstemann da jeg var 26 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg var nesten 32 da jeg fikk mitt siste barn. Fikk de to eldste da jeg var 30,5 år. Oi, det var kjapt levert! :-) Mener å huske en på dol for en del år tilbake fikk barn nr 3 mindre enn 12 mnd etter at hun fikk tvillinger...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg hadde og tenkt 30 år som grense. Fikk nr 2 som er yngste da jeg var 30 år og 4 mnd! Førstemann da jeg var 26 år. En tidligere kollega hadde også 30 som grense. Hun er noen år eldre enn meg, og jeg syntes det var slitsomt at hun maste til meg da jeg var 26-27 år at jeg bare _måtte_ får de barna jeg skulle ha før jeg fylte 30 bla bla bla... Så ble hun skilt, fikk seg ny mann, og fikk nytt barn i en alder av 36-37...;-) Så for enkelte kan man gi slipp på fastgrodde holdninger;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ja takk- begge deler Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Kommer til å bli omtrent 41 ...hvis adopsjonskøene holder samme tempo... Har 3 barn fra før. Trodde alltid jeg ville bli ferdig med barn før 25 års alderen,men man kan jo ikke bestemme alt selv. Tok litt tid før vi bestemte oss for å adoptere. Har 1 biobarn. Synes faktisk alderen ikke betyr så mye nå som jeg trodde det kom til å gjøre da jeg var yngre. Lykke til med valgene dine. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Oi, det var kjapt levert! :-) Mener å huske en på dol for en del år tilbake fikk barn nr 3 mindre enn 12 mnd etter at hun fikk tvillinger...;-) Det var ikke meg, det er 17 mnd. mellom mine. Men, det var kjapt nok det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Oi! det var tre barn på under halvannet år, du hadde en travel hverdag da. Jepp, det var rimelig travelt i perioder. Går bedre nå da, nå er de straks 8 og 9,5. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Det var ikke meg, det er 17 mnd. mellom mine. Men, det var kjapt nok det. Ja, det vil jeg tro! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg var ganske nøyaktig 24,5 år da siste kom. Har tre og det føles som det er nok for min del.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.