Gå til innhold

Jeg vil bli mamma!

Gjest haugussa

Anbefalte innlegg

Gjest haugussa

Jeg vil bli mamma. NÅ!!!!

Jeg er 45 år og har holdt det gående i over 20 år. Jeg trodde jeg snart var i mål, men ventetiden bare utvider seg mer og mer jo lengere vi venter. Nå begynner jeg å lure på om vi skal gi oss. Kanskje skaffe oss hund og innstille oss på at det ikke finnes noe barn til oss. Hver gang jeg tror vi nærmer oss målstreken flytter den seg tre hakk frem. Og vi undrer oss på: Hvorfor startet vi ikke adopsjonsprosessen før?

Er det flere der ute som har lyst til å gi opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest det er helt forferdelig.

Ja, jeg er også lei nå. Samme ventetid som deg og blir sprø.

Det er gått så langt at jeg egentlig ikke tror at det vil bli noe barn før godkjenningen går ut på dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått noen form for hjelp til å bli gravide? Skjønner godt at dere holder på å bli gæerne av å vente, for å si det sånn. Men har dere prøvd i tjue år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etiopia1365380950

Hold ut! Målet er bare så flott! Hvilket land venter dere barn fra og hvor lenge har dere ventet? Ventetiden er vanvittig hard og energislukende. Vi er i gang med runde to nå og jeg må si at jeg gruer meg vanvittig til ventetiden og all usikkerheten. Resultatet er så bra at vi kan jo ikke la være å prøve!!! Kan dere tenke på utvidet aldersramme? Barn med spesielle behov? Bytte land?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Har dere fått noen form for hjelp til å bli gravide? Skjønner godt at dere holder på å bli gæerne av å vente, for å si det sånn. Men har dere prøvd i tjue år?

Du svarte på et innlegg på adopsjon, antar du ikke fikk med deg det, siden du lurte på om de har fått hjelp til å bli gravide :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest haugussa

Ja, jeg er også lei nå. Samme ventetid som deg og blir sprø.

Det er gått så langt at jeg egentlig ikke tror at det vil bli noe barn før godkjenningen går ut på dato.

Takk for svar. I morgen er en ny uke med nye muligheter. Hvem vet hva den vil bringe? Uansett utfall er vi en uke nærmere målet, så det er bare å bite tenna sammen og gå på med krum hals.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest det er helt forferdelig

Hold ut! Målet er bare så flott! Hvilket land venter dere barn fra og hvor lenge har dere ventet? Ventetiden er vanvittig hard og energislukende. Vi er i gang med runde to nå og jeg må si at jeg gruer meg vanvittig til ventetiden og all usikkerheten. Resultatet er så bra at vi kan jo ikke la være å prøve!!! Kan dere tenke på utvidet aldersramme? Barn med spesielle behov? Bytte land?

Lykke til!

Det er kina for øyeblikket som er så sen. Når man har et år i norge med papirer og er begynt på 4 venteår i kina så er våre papirer utradert til neste år og ny sosialrapport må lages i verste scenario. Og det er ikke å overdrive dessverre!

Bytte land er mange kina adoptanter blitt frarådet av sine byråer siden man faktisk trodde at det skulle bli tildelinger tidligere. Men dette slo feil og da kan man ikke begynne på bunn igjen etter så mange års venting. Det orker man rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Himmel, nå er jeg ganske sjokkert. Går det an å stå i ventekø i 20 år uten å få barn når så mange barn trenger et hjem?

Du trenger ikke svare siden jeg ikke hører hjemme på dette forumet.

Krysser fingrene for at det ringer en gledestelefon en av dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Himmel, nå er jeg ganske sjokkert. Går det an å stå i ventekø i 20 år uten å få barn når så mange barn trenger et hjem?

Du trenger ikke svare siden jeg ikke hører hjemme på dette forumet.

Krysser fingrene for at det ringer en gledestelefon en av dagene.

De har selvfølgelig ikke stått på venteliste til adopsjon i tjue år. Det er det ingen som gjør, det er ikke mulig i det hele tatt.

De har prøvd på andre vis før, og bestemt seg for adopsjon etter mange års forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har selvfølgelig ikke stått på venteliste til adopsjon i tjue år. Det er det ingen som gjør, det er ikke mulig i det hele tatt.

De har prøvd på andre vis før, og bestemt seg for adopsjon etter mange års forsøk.

Det var da enda godt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nickfri her inne

Jepp. Vi er akkurat der. Hadde egentlig bestemt oss for å gi oss da godkjenninga vår gikk ut i fjor høst. Men så kom den #¤%&%¤ barne- og familieministeren og forlenga godkjenninga vår. Dermed måtte vi bare vente ett år til, når vi nå var godkjente, og så skulle vi gi oss når godkjenninga gikk ut. Men nå kommer vi å havne sååå nært tildeling når godkjenninga går ut. Vet ikke om vi skal bestille ny rapport fra bv, eller om vi skal gi oss. Håper faktisk at det ikke kommer noen nye stunt inn fra den politiske sidelinja i år. For jeg er ikke i stand til å velge dette bort selv, men jeg klarer snart ikke påkjenningen med den evige ventinga mer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare formidle min største medfølelse. Jeg har så vondt av alle dere som venter dere mer eller mindre ihjel for tiden. Det kan ta knekken på selv de mest utholdende.

Men så lenge det er håp ... Måtte dere komme i mål og få ønskebarnet til slutt!

Hilsen ei som har to ønskebarn selv og ikke ville vært dem foruten for alt i verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du svarte på et innlegg på adopsjon, antar du ikke fikk med deg det, siden du lurte på om de har fått hjelp til å bli gravide :)

ergh, eh, jo, kan se det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...