Gjest Abba-antrekk Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 8-åringen er invitert på Abba-fest og jeg trenger gode ideer til hva hun kan ha på seg. Har ikke akkurat slengbukser liggende! Noen med kreative ideer her? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest minnah Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Søk opp bilder av dem :-) http://images.google.no/images?sourceid=navclient&hl=no&rlz=1T4GFRB_noNO311NO212&q=abba&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Jeg ville antakelig sett om jeg hadde en stor, hvit T-skjorte med trykk - og funnet frem et bredt belte (gjerne i gull eller sølv, om man har) - vips - ABBA! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hos oss Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 stor / lang hvit t-skjorte med trykk, bredt belte, hvite lange knestrømper. Gjerne litt gull / glitter. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.