Lillemus Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 ... 8-åringen er blitt en kløpper til å finne frem på youtube ... 10-åringen kommer hjem fra skolen og smekker sammen en lysbildepresentasjon i PowerPoint på noen få minutter... Men så lenge hovedbudskapet var "Mamma er snill" så får jeg vel være fornøyd. ))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Ja, vi føler oss datostemplet i sånne situasjoner. Tøtta her søker opp Abba, hehe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1237229021' post='4113143] Ja, vi føler oss datostemplet i sånne situasjoner. Tøtta her søker opp Abba, hehe! Her går det i norske talenter og så Alexander Rybak da. *Hehe* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg ble også overasket da 7-åringen kom hjem og fant frem Aleksander Rygdal på Youtube, og da hun satte seg ned og gjorde matteoppgaver på pc`en. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Jeg ble også overasket da 7-åringen kom hjem og fant frem Aleksander Rygdal på Youtube, og da hun satte seg ned og gjorde matteoppgaver på pc`en. Rybak selvfølgelig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Her går det i norske talenter og så Alexander Rybak da. *Hehe* *huff* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 *he he* Jeg føler meg gammel når junior sier at jeg ikke trenger å bruke slike& sånne ord og uttrykk "for å late som om jeg er ung og kul", for han forstår meg uansett;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VKF Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 *he he* Jeg føler meg gammel når junior sier at jeg ikke trenger å bruke slike& sånne ord og uttrykk "for å late som om jeg er ung og kul", for han forstår meg uansett;-) Sønnen min har sluttet å le. Han sier LOL isteden. Rar verden vi lever i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Sønnen min har sluttet å le. Han sier LOL isteden. Rar verden vi lever i. Ja, her i huset LOL'es det også;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Enig med du!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 De som vokser opp nå er "digital natives", vet du. Også kalt homo zappiens. ;o) http://arnek.wordpress.com/oppvekst-i-det-digitale-nettsamfunnet/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puttelulle Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Nå fikser jeg både powerpoint, youtube, photoshop og diverse andre programmer på pc, men jeg føler meg gammel, når mine tidligste elever gifter seg, og får 3 unger, før jeg rekker å gifte meg med ham jeg allerede var sammen med, og nå har 3 unger med, da de var mine elever!!! Phu! DET er nedtur, det..................... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vet ikke om jeg liker det, men.... ;) Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Her går det i norske talenter og så Alexander Rybak da. *Hehe* Her i huset er det 5-åringen som finner Raske menn på Youtube.......................! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Ikke gidd å føle deg gammel! Føl deg stolt over flinke unger i stedet 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2009 Ikke gidd å føle deg gammel! Føl deg stolt over flinke unger i stedet Jeg er veldig stolt! ) I dag viste 10-åringen meg en funksjon i Word som jeg ikke har visst om og da måtte jeg bare stønne litt:"Ikke gjør sånt, du vet at jeg føler meg så gammel når du gjør sånt mot meg!" Da lo han godt gitt! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.