Gå til innhold

Man føler seg gammel når...

Lillemus

Anbefalte innlegg

... 8-åringen er blitt en kløpper til å finne frem på youtube

... 10-åringen kommer hjem fra skolen og smekker sammen en lysbildepresentasjon i PowerPoint på noen få minutter... Men så lenge hovedbudskapet var "Mamma er snill" så får jeg vel være fornøyd. :o)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237229021' post='4113143]

Ja, vi føler oss datostemplet i sånne situasjoner.

Tøtta her søker opp Abba, hehe!

Her går det i norske talenter og så Alexander Rybak da. *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også overasket da 7-åringen kom hjem og fant frem Aleksander Rygdal på Youtube, og da hun satte seg ned og gjorde matteoppgaver på pc`en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også overasket da 7-åringen kom hjem og fant frem Aleksander Rygdal på Youtube, og da hun satte seg ned og gjorde matteoppgaver på pc`en.

Rybak selvfølgelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*he he*

Jeg føler meg gammel når junior sier at jeg ikke trenger å bruke slike& sånne ord og uttrykk "for å late som om jeg er ung og kul", for han forstår meg uansett;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*he he*

Jeg føler meg gammel når junior sier at jeg ikke trenger å bruke slike& sånne ord og uttrykk "for å late som om jeg er ung og kul", for han forstår meg uansett;-)

Sønnen min har sluttet å le. Han sier LOL isteden.

Rar verden vi lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min har sluttet å le. Han sier LOL isteden.

Rar verden vi lever i.

Ja, her i huset LOL'es det også;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikser jeg både powerpoint, youtube, photoshop og diverse andre programmer på pc, men jeg føler meg gammel, når mine tidligste elever gifter seg, og får 3 unger, før jeg rekker å gifte meg med ham jeg allerede var sammen med, og nå har 3 unger med, da de var mine elever!!! Phu! DET er nedtur, det.....................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vet ikke om jeg liker det, men.... ;)

Her går det i norske talenter og så Alexander Rybak da. *Hehe*

Her i huset er det 5-åringen som finner Raske menn på Youtube.......................!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke gidd å føle deg gammel! Føl deg stolt over flinke unger i stedet :)

Jeg er veldig stolt! :o) I dag viste 10-åringen meg en funksjon i Word som jeg ikke har visst om og da måtte jeg bare stønne litt:"Ikke gjør sånt, du vet at jeg føler meg så gammel når du gjør sånt mot meg!" Da lo han godt gitt! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...