Gå til innhold

HJELP! Jenta mi blir 5 år!!!!

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Hun med 18-åringen

Råååsa Nintendo DS. Det slo ihvertfall an til 5-årsdagen her... ;)

Nintendo i 5-års presang? Det var da råflott.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobbysaker; pleier å være veldig stas blant jenter fra 4-5 år og opp til voksen alder!

1. Pynte esker

esker, pyntebånd, skjell, lim, fjær osv. pleier å være veldig stas.

2. Smykke

Hun er stor nok til å lage smykker sammen med voksne, øredobber, armbånd, halskjede. Finnes masse perler og pynt til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Det mi jente ble aller mest glad for da hun ble 6 år var klær og Barbiefilmen om de 12 dansende prinsessene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Nintendo i 5-års presang? Det var da råflott.

''Nintendo i 5-års presang? Det var da råflott.

''

Javel? Mulig det. Jeg liker å kunne gi barna fine gaver til jul og bursdag i stedet for å til daglig flashe overfor dem at jeg har god økonomi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mor til 18-åringen

''Nintendo i 5-års presang? Det var da råflott.

''

Javel? Mulig det. Jeg liker å kunne gi barna fine gaver til jul og bursdag i stedet for å til daglig flashe overfor dem at jeg har god økonomi.

Du gjør selvfølgelig hva du vil. Jeg måtte bare pirke litt etter svarene du gir meg om at jeg skjemmer bort ungene. Kunne ikke dy meg:-)

5-årspresangene her i huset besto mer av dukker, lego og den type ting og jeg tenker nå at vi kan jo ta en prat igjen når barnet ditt er 18 år.

Det er helt andre kostanader med med tenåringer enn med en 5-åring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anna72

Du gjør selvfølgelig hva du vil. Jeg måtte bare pirke litt etter svarene du gir meg om at jeg skjemmer bort ungene. Kunne ikke dy meg:-)

5-årspresangene her i huset besto mer av dukker, lego og den type ting og jeg tenker nå at vi kan jo ta en prat igjen når barnet ditt er 18 år.

Det er helt andre kostanader med med tenåringer enn med en 5-åring..

''Det er helt andre kostanader med med tenåringer enn med en 5-åring..''

Ja - derfor er det kanskje viktig at de må ta noe ansvar selv. Om de ikke kan ta ansvar for/ha tid til/er for skoleflinke til å ha en jobb og tjene noe penger selv - burde de iallefall ha ansvar for å holde noen av kostnadene nede. F.eks trenger ikke en 18-åring ha familiens høyeste mobiltelefonregning - bruke telefonen uten å tenke på at det koster penger. Regner med at en DS i bursdagspresang til en 5-åring ikke koster veldig mye mer enn din 18-årings mobilregning 1-2 måneder.

Og ja - jeg har en 18-åring selv i huset - så jeg vet de er et pengesluk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mor til 18-åringen

''Det er helt andre kostanader med med tenåringer enn med en 5-åring..''

Ja - derfor er det kanskje viktig at de må ta noe ansvar selv. Om de ikke kan ta ansvar for/ha tid til/er for skoleflinke til å ha en jobb og tjene noe penger selv - burde de iallefall ha ansvar for å holde noen av kostnadene nede. F.eks trenger ikke en 18-åring ha familiens høyeste mobiltelefonregning - bruke telefonen uten å tenke på at det koster penger. Regner med at en DS i bursdagspresang til en 5-åring ikke koster veldig mye mer enn din 18-årings mobilregning 1-2 måneder.

Og ja - jeg har en 18-åring selv i huset - så jeg vet de er et pengesluk.

Nettopp og det er derfor jeg tok opp temaet også;o)

Hvis ikke hadde jeg ikke tatt opp temaet nemlig!

Akkurat dette med mobilregninga var noe jeg nevnte nettoppp fordi jeg er helt enig i det du skriver her.

Som sagt. Hvis jeg ikke var opptatt av disse spørsmålene, hadde jeg ikke tatt det opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...