Gå til innhold

FU: Har du søppelbøtte m/lokk på toalettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, vi har det ved begge WC. Og det er alltid en plastpose nedi, slik at det ikke er grisete å tømme søpla.

Jeg håper for all del gjestene bruker søppelbøtta, og ikke toalettet, til tamponger og bind... :-(

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

9

• Katt-ja

4

• morsan

2

• astridny

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest nikkot
Skrevet

Ja det har vi.

Byttet nylig ut en sånn stålbøtte fra Ikea, med en plast søplebøtte, med en knæsj farge.

Skrevet

Ja, det har vi.

Jeg har faktisk ikke tenkt tanken en gang før nå at eventuelle gjester kan finne på å kaste bind og tamponger i do!!

Skrevet

Ja,- men det hadde vi ikke i min barndom,- det er blant annet derfor jeg mener at det ikke er barnelærdom for meg at man ikke skal putte en tampong i do...

Gjest Shira :o)
Skrevet

Ja, ved begge toalettene, med pose oppi. Jeg har også en svær søppelbøtte på mitt bad siden jeg bruker engangskateter og bandasjer, så har jeg en mindre søppelbøtte som de andre bruker mest.

Jeg blir superstressa dersom folk ikke har søppelbøtte når jeg låner badet, både mtp tamponger, men også kateteret mitt, jeg vil gjerne kaste det med en gang.

Skrevet

Ja, det har vi.

Jeg har faktisk ikke tenkt tanken en gang før nå at eventuelle gjester kan finne på å kaste bind og tamponger i do!!

Ikke jeg heller...! Wake up call for morsan og Lotte ;-) Men det er jo skjønt lite vi får gjort med det, uansett. Det blir nok litt i overkant å sette opp skilt (tampong + wc = rødt kryss).. på dassen ;-)

Skrevet

Selvfølgelig.

Denne tråden viser at det ikke er selvfølgelig i alle hjem...

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1237285747' post='4113563]

Ja, ved begge toalettene, med pose oppi. Jeg har også en svær søppelbøtte på mitt bad siden jeg bruker engangskateter og bandasjer, så har jeg en mindre søppelbøtte som de andre bruker mest.

Jeg blir superstressa dersom folk ikke har søppelbøtte når jeg låner badet, både mtp tamponger, men også kateteret mitt, jeg vil gjerne kaste det med en gang.

Det skjønner jeg godt.

Skrevet

Nei,det har vi ikke.

:-(

*sender en søppelbøtte i posten* ;-)

Skrevet

Ja,- men det hadde vi ikke i min barndom,- det er blant annet derfor jeg mener at det ikke er barnelærdom for meg at man ikke skal putte en tampong i do...

Vi hadde heller ikke det. Men jeg kasta aldri sånt i do, lell.

Skrevet

Ja det har vi.

Byttet nylig ut en sånn stålbøtte fra Ikea, med en plast søplebøtte, med en knæsj farge.

Søppelbøtte i knallfarge er kult! *Ikea her I come!"

Skrevet

Søplebøtte med lokk på toalettet? Ja, vi har det.

Skrevet

Ja, selvfølgelig (holdt jeg på å si) har jeg søplebøtte med lokk på badet... (selv om det aldri er verken bind eller tamponger der da:-))

Skrevet

Nei,det har vi ikke.

:-(

Hvor kaster dere bind/tamponger da? (hvis det er aktuelt hos dere)

Skrevet

Hvor kaster dere bind/tamponger da? (hvis det er aktuelt hos dere)

Vi bruker ikke slikt,men vi skulle hatt en slik til gjestene.

Vi har hatt,men det ble aldri brukt.Den bare støvet ned. :-/

trollemor;o)
Skrevet

For en spennende FU:o) Ja, vi har søppelbøtte med lokk på do.

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi har søppelbøtte med lokk på alle tre toalettene våre. Og det er alltid plastpose i dem.

Og som deg - håper virkelig ikke gjestene kaster bind og tamponger i toalettet.

Det er KUN toalettpapir som går i toalettene våre av oss som bor i huset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...