Lotte :o) Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Ja, vi har det ved begge WC. Og det er alltid en plastpose nedi, slik at det ikke er grisete å tømme søpla. Jeg håper for all del gjestene bruker søppelbøtta, og ikke toalettet, til tamponger og bind... :-( 0 Siter
Gjest nikkot Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Ja det har vi. Byttet nylig ut en sånn stålbøtte fra Ikea, med en plast søplebøtte, med en knæsj farge. 0 Siter
morsan Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Ja, det har vi. Jeg har faktisk ikke tenkt tanken en gang før nå at eventuelle gjester kan finne på å kaste bind og tamponger i do!! 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Ja,- men det hadde vi ikke i min barndom,- det er blant annet derfor jeg mener at det ikke er barnelærdom for meg at man ikke skal putte en tampong i do... 0 Siter
Gjest Shira :o) Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Ja, ved begge toalettene, med pose oppi. Jeg har også en svær søppelbøtte på mitt bad siden jeg bruker engangskateter og bandasjer, så har jeg en mindre søppelbøtte som de andre bruker mest. Jeg blir superstressa dersom folk ikke har søppelbøtte når jeg låner badet, både mtp tamponger, men også kateteret mitt, jeg vil gjerne kaste det med en gang. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Ja, det har vi. Jeg har faktisk ikke tenkt tanken en gang før nå at eventuelle gjester kan finne på å kaste bind og tamponger i do!! Ikke jeg heller...! Wake up call for morsan og Lotte ;-) Men det er jo skjønt lite vi får gjort med det, uansett. Det blir nok litt i overkant å sette opp skilt (tampong + wc = rødt kryss).. på dassen ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Selvfølgelig. Denne tråden viser at det ikke er selvfølgelig i alle hjem... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1237285747' post='4113563] Ja, ved begge toalettene, med pose oppi. Jeg har også en svær søppelbøtte på mitt bad siden jeg bruker engangskateter og bandasjer, så har jeg en mindre søppelbøtte som de andre bruker mest. Jeg blir superstressa dersom folk ikke har søppelbøtte når jeg låner badet, både mtp tamponger, men også kateteret mitt, jeg vil gjerne kaste det med en gang. Det skjønner jeg godt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Nei,det har vi ikke. :-( *sender en søppelbøtte i posten* ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Ja,- men det hadde vi ikke i min barndom,- det er blant annet derfor jeg mener at det ikke er barnelærdom for meg at man ikke skal putte en tampong i do... Vi hadde heller ikke det. Men jeg kasta aldri sånt i do, lell. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Ja det har vi. Byttet nylig ut en sånn stålbøtte fra Ikea, med en plast søplebøtte, med en knæsj farge. Søppelbøtte i knallfarge er kult! *Ikea her I come!" 0 Siter
kaffepiken Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Søplebøtte med lokk på toalettet? Ja, vi har det. 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Ja, selvfølgelig (holdt jeg på å si) har jeg søplebøtte med lokk på badet... (selv om det aldri er verken bind eller tamponger der da:-)) 0 Siter
Bookworm Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Nei,det har vi ikke. :-( Hvor kaster dere bind/tamponger da? (hvis det er aktuelt hos dere) 0 Siter
astridny Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Hvor kaster dere bind/tamponger da? (hvis det er aktuelt hos dere) Vi bruker ikke slikt,men vi skulle hatt en slik til gjestene. Vi har hatt,men det ble aldri brukt.Den bare støvet ned. :-/ 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 For en spennende FU:o) Ja, vi har søppelbøtte med lokk på do. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Vi har søppelbøtte med lokk på alle tre toalettene våre. Og det er alltid plastpose i dem. Og som deg - håper virkelig ikke gjestene kaster bind og tamponger i toalettet. Det er KUN toalettpapir som går i toalettene våre av oss som bor i huset. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.