Gjest lurer på det i dag Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Er fadder til en unge som skal døpes og vil helst gi pengegave. Hvor mye er vanlig å gi? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svava Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kommer litt an på. Er du onkel? Venninne? Søster? Synes 500 høres ut som en grei gjennomsnittsum 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurer på det i dag Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kommer litt an på. Er du onkel? Venninne? Søster? Synes 500 høres ut som en grei gjennomsnittsum bestevenninne 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciccacc Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Kommer litt an på. Er du onkel? Venninne? Søster? Synes 500 høres ut som en grei gjennomsnittsum Jeg lurer på hva nicket ditt betyr? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svava Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jeg lurer på hva nicket ditt betyr? hmm... hvordan det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciccacc Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 hmm... hvordan det? Fordi jeg hadde en islandsk venninne som heter Svava. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest svava Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Fordi jeg hadde en islandsk venninne som heter Svava. OK Jeg "låner" nicket bare. Jeg heter ikke det Men jeg liker veldig godt navnet, og var mye sammen med ei som het det før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg ville ikke gitt noen sum - en ordentlig, varig gave er mye hyggeligere å få av en fadder enn penger. Synes jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciccacc Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 OK Jeg "låner" nicket bare. Jeg heter ikke det Men jeg liker veldig godt navnet, og var mye sammen med ei som het det før. Har aldri hørt navnet i Norge. Finnes det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.