Liliaceae Skrevet 18. mars 2009 Del Skrevet 18. mars 2009 Jeg regner med dere har en liste over ringevikarer. Men, hvordan ville dere tatt i mot en vikar som tok en høyere timepris, men som sender faktura etter timelister. Dere slipper arbeidsgiveravgift og sosiale kostnader. 1. Ville dette vært interessant - slippe merarbeidet på det administrative plan. Enkelt å betale faktura. 2. Hva ville vært smertegrensen i forhold til pris og i forhold til hva dere ville ha betalt f.eks. et vikarbyrå? 3. Ville det vært i orden å ta en besøksrunde til bhg og presentere seg selv, samt dette forslaget? (da vil de møte meg som person og se at jeg er en trygg voksen dame med erfaring med egne barn) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
songbirdy Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 ...er ikke dette svart arbeid? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg bruker et byrå nettopp for å slippe den administrasjonen. Det funker veldig bra for oss - og jeg tror jeg betaler 202-218 kroner i timer for assistenter, og 300 for pedagoger om jeg ikke husker helt feil. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 ...er ikke dette svart arbeid? Tittet ikke på "svar til meg" før i dag.... -Nei, det er ikke svart arbeid hvis man har et enkeltmannsforetak og ordner med forsikringer, skatt og avgifter selv. Da er det et oppdrag og kunden får faktura for utført arbeid, sammen med spesifisert timeliste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.