Orio Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Stopp han. Han er gammel nok til å lære noe om hvor grensene går. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Barn skal lære at vi er forskjellige, og å akseptere det! Det har jeg lært barnet mitt helt fra starten av. Jeg syns tilmed ord som tykk er stygt å si, og hun får ikke si det om andre mennesker. Jeg syns du skal si fra, det er på høy tid at han lærer at slikt sier man ikke til noen! Hvilket ord vil du erstatte "tykk" med? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 men er det virkelig mennesker som kommenterer vekta di???? Jeg ville aldri i verden ha funnet på å gjort noe slikt og jeg skjønner ikke at noen gjør det. Jeg kommenterer verken tykke eller tynne, men sier rett som det er ; Så fin du er i dag ol til folk jeg treffer. Det hender fra tid til annen, men ikke så ofte heldigvis. Selv syns jeg jo ikke at jeg er SÅ stor, men det er tydligvis et problem for noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det hender fra tid til annen, men ikke så ofte heldigvis. Selv syns jeg jo ikke at jeg er SÅ stor, men det er tydligvis et problem for noen. Hev deg over det, det er de som har et problem!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 JA, jeg syens du skal si klart i fra at slike ting ikke er hyggelig å høre. En 8-åring som ikke forstår det bør lære det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nulltoleranse er bra Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg synes barn skal få høre helt klart at de ikke skal kommentere eller tulle over andres kropper. De har ofte ikke forutseetninger til å skjønne når de går for langt. Sikkert ikke ondt ment men jeg synes ikke de skal få lov til å fortsette slik. Helt enig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har ikke lest de andres svar. Jeg mener at sånt bør stoppes. Men det er naturligvis opp til deg, i ditt hjem. Selv er jeg lærer, og hadde såvisst ikke tolerert sånne slengkommentarer. For om ikke _jeg_ hadde blitt såret, kunne barnet sagt det samme til en annen unge, som naturligvis hadde blitt lei seg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Hvilket ord vil du erstatte "tykk" med? Stor? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puppola Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Barn sier jo mye rart og av og til sårende ting også. Jeg synes barn skal få vite at hvis de sier slik og slik kan noen faktisk bli lei seg. Det har jeg sagt til egne barn hvis de sier jeg er tjukk.Jeg har svart at ja jeg er tjukk men vi er alle forskjellige og bla bla bla...men nå er det jo sånn at hvis noen snakker om hvordan man ser ut kan man bli lei seg!...noe i den duren,,,dette måå jo også læres og jeg synes man skal si fra på en fin måte til barn hvis de sier sånne ting! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.