Gjest reddiw Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Sønnen vår på 8 har "slapp" hud i pungen. Han sier selv at de andre guttene har "tjukkere" pung. Det har jeg ikke lagt merke til, men vet jo at det varierer når stenene faller ned. Er det mulig at dette ikke er blitt fanga opp av lege tidligere? Eller er det så stor forskjell på størrelsen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Det varierer da bl.a. med temperatur. ) Også voksne menn veksler mellom å ha slapp og stram pung. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reddiw Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det varierer da bl.a. med temperatur. ) Også voksne menn veksler mellom å ha slapp og stram pung. Takk for det! (Skal undersøke kællen etterpå, jeg..;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moren til gutten Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg har lurt på det samme når det gjelder gutten min. Testiklene later til ikke å ha "falt ned". Jeg tror ikke bare det har årsaken Lillemus nevner. Håper derfor du får flere svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Jeg husker at de sjekket på min sønn om stenene var i oungen både på legeundersøkelsen på barselavdelinga samt gjentatte ganger av leger på helsestasjonen. Jeg skulle anta at dette er allmenn prosedyre over alt. Ellers støtter jeg Lillemus' teori om at pungens "beskaffenhet" varierer med omstendighetene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.