Gå til innhold

Testikler, gutt 8 år

Gjest reddiw

Anbefalte innlegg

Gjest reddiw

Sønnen vår på 8 har "slapp" hud i pungen. Han sier selv at de andre guttene har "tjukkere" pung. Det har jeg ikke lagt merke til, men vet jo at det varierer når stenene faller ned. Er det mulig at dette ikke er blitt fanga opp av lege tidligere? Eller er det så stor forskjell på størrelsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest reddiw

Det varierer da bl.a. med temperatur. :o) Også voksne menn veksler mellom å ha slapp og stram pung.

Takk for det! (Skal undersøke kællen etterpå, jeg..;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moren til gutten

Jeg har lurt på det samme når det gjelder gutten min. Testiklene later til ikke å ha "falt ned". Jeg tror ikke bare det har årsaken Lillemus nevner.

Håper derfor du får flere svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker at de sjekket på min sønn om stenene var i oungen både på legeundersøkelsen på barselavdelinga samt gjentatte ganger av leger på helsestasjonen. Jeg skulle anta at dette er allmenn prosedyre over alt.

Ellers støtter jeg Lillemus' teori om at pungens "beskaffenhet" varierer med omstendighetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...