Gå til innhold

Barneskostørrelser

Anbefalte innlegg

Gjest babydillah

Noen som har peil?

Hva er skostr for 1 år? 1 1/2, 2, 3 osv?

28/29 f.eks. er det til 2 år?

Ja, jeg vet skostørrelser varierer,

men mener ungen min p åca 1 år har normale føtter i forhold til alderen, ikke så store i alle fall. Så en jente som var like gammel som hadde mye større.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/326029-barneskost%C3%B8rrelser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det varierer noe voldsomt!

Eldstedatteren min svømte i str 19 til hun nærmet seg 2 år. Nå er hun 7 år og bruker str 27-28. Yngstedattera som akkurat fyllte 5 år bruker bare et nr mindre. Hun har lengre føtter enn søsteren hadde på samme alder, men mye smalere.

Søskenbarnet deres, jente det også (men "hjemmelaget" i motsetning til mine, som er født i Kina) brukte str 27 før hun fyllte 3 år.

Annonse

AneM1365380603

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1237667097' post='4116943]

Da har hun større føtter enn X.

Hva bruker hun?

Føttene til snuppa ble målt før vi kjøpte støvlene, så de skal passe fint nå en stund. Hun var jo så fornøyd med farve og motiv at hun sa at de passet uansett ;) 26 ble litt trange, men størrelsen varierer litt fra merke til merke.

Hva bruker hun?

Føttene til snuppa ble målt før vi kjøpte støvlene, så de skal passe fint nå en stund. Hun var jo så fornøyd med farve og motiv at hun sa at de passet uansett ;) 26 ble litt trange, men størrelsen varierer litt fra merke til merke.

Hun bruker 25-26.

Gjest @krøll

sånt er så individuelt at det er nesten umulig å gi et "riktig" svar. Det er jo ikke bare størrelsen det kommer an på, men også skofasongen. Ser selv her nå at jenta mi på 11 bruker 34, venninna ett år yngre 37, og kusina hennes på 10 bruker 41.

Sko må prøves i butikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...