Gjest reddiw Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min mor sier hun har hørt at noen antisklisokker kan være "giftige" for barnet. Det skal visst være noe med plasten under- at det kan trekke giftige stoffer inn i huden..? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nå har det vært endel fokus på ftalater, spesielt i regnklær... disse kan visstnok påvirke kroppens hormoner. om det finnes ftalater i gummien under antisklisokker vet jeg ingenting om, men de trekker seg iallfall ikke gjennom stoffet i sokken og huden... Den enestemåten de i såfall kan fåi seg stoffet på er at de suger på det.... Og det skjer iallfall oftere at barn sutter på regnklærne enn at de sutter på sokkene... så jeg tror ikke du trenger bekymre deg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.