Gå til innhold

eksperter på barns urinveier

alwaysme

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor i landet de er flinkest på urinveier og nyreplager hos barn?

Vi har en nyresyk gutt, og han har vært ut og inn av sykehus lenge nå, og syk siden han var litt over ett år. Det skjer lite, han har vært operert for medfødte defekter, men det er mer som er galt og han går med hydronefrose veldig ofte.

Alle innspill mottas med stor takk!! (legg gjerne ut link, hvis du har)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Shira :o)

Er ikke Rikshospitalet flinkest da? Dere har kanskje vært der allerede? Jeg kunne gitt deg navn på flinke leger, men det er leger for oss voksne og da hjelper det jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1237967956' post='4119527]

Er ikke Rikshospitalet flinkest da? Dere har kanskje vært der allerede? Jeg kunne gitt deg navn på flinke leger, men det er leger for oss voksne og da hjelper det jo ikke.

Nei vi har ikke vært der med denne ungen... Var der med mellomste da hun ble hjerteoperert.

Foreløpig reiser vi ca 35 mil til nermeste sykehus med barneavdeling. Det er innmari slitsomt....

Kanskje jeg skulle tatt en tlf til urologisk avdeling på riksen og forhørt meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Nei vi har ikke vært der med denne ungen... Var der med mellomste da hun ble hjerteoperert.

Foreløpig reiser vi ca 35 mil til nermeste sykehus med barneavdeling. Det er innmari slitsomt....

Kanskje jeg skulle tatt en tlf til urologisk avdeling på riksen og forhørt meg...

Nå kjenner jeg bare urologisk for voksne på Riksen, men jeg har bare godord å komme med.

Og etter som jeg har forstått er det jo Rikshospitalet som sitter på ekspertisen, og dit andre spesialister henviser når de selv ikke kan hjelpe mer.

Dessverre er det ventelister, hvordan det er på barn vet jeg ikke.

En telefon koster ikke så mye, så det kan du jo gjøre. Om du vil få noen kloke svar vet jeg ikke, men er jo verdt forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...