alwaysme Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er det noen som vet hvor i landet de er flinkest på urinveier og nyreplager hos barn? Vi har en nyresyk gutt, og han har vært ut og inn av sykehus lenge nå, og syk siden han var litt over ett år. Det skjer lite, han har vært operert for medfødte defekter, men det er mer som er galt og han går med hydronefrose veldig ofte. Alle innspill mottas med stor takk!! (legg gjerne ut link, hvis du har) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er ikke Rikshospitalet flinkest da? Dere har kanskje vært der allerede? Jeg kunne gitt deg navn på flinke leger, men det er leger for oss voksne og da hjelper det jo ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1237967956' post='4119527] Er ikke Rikshospitalet flinkest da? Dere har kanskje vært der allerede? Jeg kunne gitt deg navn på flinke leger, men det er leger for oss voksne og da hjelper det jo ikke. Nei vi har ikke vært der med denne ungen... Var der med mellomste da hun ble hjerteoperert. Foreløpig reiser vi ca 35 mil til nermeste sykehus med barneavdeling. Det er innmari slitsomt.... Kanskje jeg skulle tatt en tlf til urologisk avdeling på riksen og forhørt meg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nei vi har ikke vært der med denne ungen... Var der med mellomste da hun ble hjerteoperert. Foreløpig reiser vi ca 35 mil til nermeste sykehus med barneavdeling. Det er innmari slitsomt.... Kanskje jeg skulle tatt en tlf til urologisk avdeling på riksen og forhørt meg... Nå kjenner jeg bare urologisk for voksne på Riksen, men jeg har bare godord å komme med. Og etter som jeg har forstått er det jo Rikshospitalet som sitter på ekspertisen, og dit andre spesialister henviser når de selv ikke kan hjelpe mer. Dessverre er det ventelister, hvordan det er på barn vet jeg ikke. En telefon koster ikke så mye, så det kan du jo gjøre. Om du vil få noen kloke svar vet jeg ikke, men er jo verdt forsøket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.