Gå til innhold

Regler for barn i framsete på bil

Speak

Anbefalte innlegg

Sikkert, noen gutter ser jo ut som de går i barneskolen til de begynner på vgs omtrent. :o)

Ja det skal være visst! :-)

Det er ikke for ingenting at mange jenter foretrekker eldre gutter i den alderen der...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Speak

19

• morsan

13

• Lillemus

6

• Katt-ja

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli

40 kilo. Ja, det ser jeg nesten ikke for meg at ho noen gang kommer til. Straks 10 år og runder vel snart 25 kilo....

Eldstejenta mi fyller tolv i sommer. Hun har alltid vært liten og lett. Hun var lavest, både på barnehagen og i klassen - helt til i høst. Plutselig skøyt jenta i været og er nå ganske så gjennomsnittlig høy tror jeg. Hun er 153 cm høy og 39 kg. Jeg hadde aldri trodd hun skulle bli så stor før langt uti ungdomsskolen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

Det er vel ikke mange 10-åringer som er 40 kg - eller?

Her er en tabell med "Højde og vægt i tabel beregnet ud fra ældre skandinavisk undersøgelse. Bemærk at børnene siden da generelt er blevet lidt højere og tungere."

Selv med dette forbeholdet samt forbeholdet i tabellen om at vekten i puberteten kan variere veldig, fremgår det at 39 kilo er en stor 11-åring eller en liten 15-åring (gutt).

http://www.netdoktor.dk/boern/fakta/drengevaeksttabel.htm

ok da var det ikke så ille likevel da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eldstejenta mi fyller tolv i sommer. Hun har alltid vært liten og lett. Hun var lavest, både på barnehagen og i klassen - helt til i høst. Plutselig skøyt jenta i været og er nå ganske så gjennomsnittlig høy tror jeg. Hun er 153 cm høy og 39 kg. Jeg hadde aldri trodd hun skulle bli så stor før langt uti ungdomsskolen ;)

Da er det håp da jo:-) Jenta mi er lavest i klassen ho også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Da er det håp da jo:-) Jenta mi er lavest i klassen ho også.

Det er det garantert! Jeg er ikke det minste bekymra over minstemor nå. Hun er akkurat like lita som eldstesøster, men tar nok igjen de jevnaldrende etterhvert hun også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...