Gjest Oppussingsmamma... Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen som har pusset opp barnerommet i det siste? Jeg har to rom, hvor jeg må ha nye gulv (laminat), male eller slå opp ferdigmalte panelplater og liste.. Hver av rommene er 10m2. Hvis noen her har pusset opp barnerom i det siste og gjort det jeg skal gjøre.. Hva er prisen?? -Skal kjøpe rimelig laminat til ca 100 kr/m2 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vi laget et nytt rom fra bunnen av nylig. Materialet kom på ti tusen, gulvet husker jeg ikke, maling og tapet ca tusen kr, garderobeskap drøyt tusen kr, nytt vindu et par tusen. Det elektriske har vi ikke fått regning på enda, men et par tusen der også regner jeg med. Rommet er drøyt 11 kvm. Vi byttet forresten ut alt av isolasjon også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.