Gå til innhold

Oppussing

Gjest Oppussingsmamma...

Anbefalte innlegg

Gjest Oppussingsmamma...

Noen som har pusset opp barnerommet i det siste? Jeg har to rom, hvor jeg må ha nye gulv (laminat), male eller slå opp ferdigmalte panelplater og liste.. Hver av rommene er 10m2.

Hvis noen her har pusset opp barnerom i det siste og gjort det jeg skal gjøre.. Hva er prisen??

-Skal kjøpe rimelig laminat til ca 100 kr/m2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Vi laget et nytt rom fra bunnen av nylig. Materialet kom på ti tusen, gulvet husker jeg ikke, maling og tapet ca tusen kr, garderobeskap drøyt tusen kr, nytt vindu et par tusen. Det elektriske har vi ikke fått regning på enda, men et par tusen der også regner jeg med. Rommet er drøyt 11 kvm.

Vi byttet forresten ut alt av isolasjon også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...