smekka Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 -i bursdagsgave altså.. Og hva slags bursdag hadde dere? forslag til aktiviteter for 12 jenter?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hun fikk prinsessegulveppe, barbiedukke med vinger, allværsklær, barbiefilm om de 12 dansende prinsesser og badeskum. Hun ble veldig glad for alt. Jeg tror det var 12 jenter i selskapet. Den eneste aktiviteten vi hadde var stolleken. Tiden bare gikk helt av seg selv, og jeg skulle nesten ønske det varte lenger enn to timer. Min jente fikk endel kule klær av andre, og hun elsker klær! Tøffe luer, hårbånd, skjorter, kjoler osv er absolutt noe som gleder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Girsykkel. Det var hans store ønske (han fikk dette på våren, bursdagen er på sommer'n). Og Bergans softshelljakke, sykkelhjelm, og et DS-spill. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Skøyter og lasersverd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har for øyeblikket svart belte i småjentebursdag, har akkurat hatt en sjuårsdag og en femårsdag. ;-) Begge jentene hadde selskap hjemme. Hun eldste hadde Hannah Montana selskap og den yngste Hello Kitty. De hadde vel 10-12 gjester hver, fra hhv skole og barnehage. Stor stas. Hadde danseleker, bro bro brille, og frilek, pizza i en bursdag og pølser i den andre. I tillegg var det sjokoladekake, muffins og bamsechips. Stor suksess. :-) Har datteren din DS? Det er kjempepoppis i den alderen. Ellers er Build-a-Bear bamser en hit hjemme hos oss for tiden. Og alt som kan tegnes, perles, pusles, strikkes, hekles osv osv. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Billa får snowboard av meg, slalomstaver av faren, langrennsutstyr av mormor, og hull i ørene av en venninne av meg. Vi feirer på Hurlumheihuset - det var det hun ville, så det blir det sånn 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smekka Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har for øyeblikket svart belte i småjentebursdag, har akkurat hatt en sjuårsdag og en femårsdag. ;-) Begge jentene hadde selskap hjemme. Hun eldste hadde Hannah Montana selskap og den yngste Hello Kitty. De hadde vel 10-12 gjester hver, fra hhv skole og barnehage. Stor stas. Hadde danseleker, bro bro brille, og frilek, pizza i en bursdag og pølser i den andre. I tillegg var det sjokoladekake, muffins og bamsechips. Stor suksess. :-) Har datteren din DS? Det er kjempepoppis i den alderen. Ellers er Build-a-Bear bamser en hit hjemme hos oss for tiden. Og alt som kan tegnes, perles, pusles, strikkes, hekles osv osv. Lykke til! DS? vet ikke hva det er en gang Hello Kitty-bursdag hørtes morsomt ut -kledde de seg ut? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonia Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Rulleskøyter med nødvendig beskyttelsesutstyr. Svært populær presang. Sjokoladekake er obligatorisk hos oss. De underholdt seg sjøl. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.