Gå til innhold

hva ga dere 6-åringene deres?

smekka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AneM1365380603

Hun fikk prinsessegulveppe, barbiedukke med vinger, allværsklær, barbiefilm om de 12 dansende prinsesser og badeskum. Hun ble veldig glad for alt.

Jeg tror det var 12 jenter i selskapet. Den eneste aktiviteten vi hadde var stolleken. Tiden bare gikk helt av seg selv, og jeg skulle nesten ønske det varte lenger enn to timer.

Min jente fikk endel kule klær av andre, og hun elsker klær! Tøffe luer, hårbånd, skjorter, kjoler osv er absolutt noe som gleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girsykkel. Det var hans store ønske (han fikk dette på våren, bursdagen er på sommer'n). Og Bergans softshelljakke, sykkelhjelm, og et DS-spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for øyeblikket svart belte i småjentebursdag, har akkurat hatt en sjuårsdag og en femårsdag. ;-)

Begge jentene hadde selskap hjemme. Hun eldste hadde Hannah Montana selskap og den yngste Hello Kitty. De hadde vel 10-12 gjester hver, fra hhv skole og barnehage. Stor stas. Hadde danseleker, bro bro brille, og frilek, pizza i en bursdag og pølser i den andre. I tillegg var det sjokoladekake, muffins og bamsechips.

Stor suksess. :-)

Har datteren din DS? Det er kjempepoppis i den alderen. Ellers er Build-a-Bear bamser en hit hjemme hos oss for tiden. Og alt som kan tegnes, perles, pusles, strikkes, hekles osv osv.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Billa får snowboard av meg, slalomstaver av faren, langrennsutstyr av mormor, og hull i ørene av en venninne av meg.

Vi feirer på Hurlumheihuset - det var det hun ville, så det blir det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har for øyeblikket svart belte i småjentebursdag, har akkurat hatt en sjuårsdag og en femårsdag. ;-)

Begge jentene hadde selskap hjemme. Hun eldste hadde Hannah Montana selskap og den yngste Hello Kitty. De hadde vel 10-12 gjester hver, fra hhv skole og barnehage. Stor stas. Hadde danseleker, bro bro brille, og frilek, pizza i en bursdag og pølser i den andre. I tillegg var det sjokoladekake, muffins og bamsechips.

Stor suksess. :-)

Har datteren din DS? Det er kjempepoppis i den alderen. Ellers er Build-a-Bear bamser en hit hjemme hos oss for tiden. Og alt som kan tegnes, perles, pusles, strikkes, hekles osv osv.

Lykke til!

DS? vet ikke hva det er en gang :)

Hello Kitty-bursdag hørtes morsomt ut -kledde de seg ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rulleskøyter med nødvendig beskyttelsesutstyr. Svært populær presang.

Sjokoladekake er obligatorisk hos oss. De underholdt seg sjøl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...