Gjest prust Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238137363' post='4120948] Jeg trodde ikke du evnet å være trassig i det hele tatt..! ;-) Ser for meg Sharon Stone (utseende) og Snehvit (oppførsel). ;-D He-he.... Jeg har litt sånt hår for tiden, og er lys, men ellers er det ikke så mange likheter mellom meg og Sharon Stones: http://www.geocities.com/sharonstone9/pictures2.html Og oppførsel som Snehvit.... å nei du - jeg er nok full av overraskelser :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg var 10 husker jeg, og da hadde jeg mast i mange år ) Foreløpig er eldstejenta (3,5 år) overlevert sannheten om at det bare er voksne som skal ha hull i ørene. Foreløpig aksepterer hun det, men jeg regner med maset kommer om noen år. Pappaen er helt mot, så hun må nok finne seg i å vente til hun flytter ut tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 He-he.... Jeg har litt sånt hår for tiden, og er lys, men ellers er det ikke så mange likheter mellom meg og Sharon Stones: http://www.geocities.com/sharonstone9/pictures2.html Og oppførsel som Snehvit.... å nei du - jeg er nok full av overraskelser :-) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg var 10 husker jeg, og da hadde jeg mast i mange år ) Foreløpig er eldstejenta (3,5 år) overlevert sannheten om at det bare er voksne som skal ha hull i ørene. Foreløpig aksepterer hun det, men jeg regner med maset kommer om noen år. Pappaen er helt mot, så hun må nok finne seg i å vente til hun flytter ut tenker jeg. ''Pappaen er helt mot, så hun må nok finne seg i å vente til hun flytter ut tenker jeg.'' Jøss, er vi flere med slike menn i hus, altså? Jeg har aldri hørt om andre enn min mann som engasjerer seg i et slik spørsmål, men du har også en ser jeg. Så gøy! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 ''Pappaen er helt mot, så hun må nok finne seg i å vente til hun flytter ut tenker jeg.'' Jøss, er vi flere med slike menn i hus, altså? Jeg har aldri hørt om andre enn min mann som engasjerer seg i et slik spørsmål, men du har også en ser jeg. Så gøy! :-) Hehe, ja han er veldig engasjert i ting som angår ungene! Stas det ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hehe, ja han er veldig engasjert i ting som angår ungene! Stas det ) Helt klart veldig bra, men jeg hører aldri om at fedrene har engasjert seg i barnas eventuelle hull i ørene. Bare min, liksom, så jeg lurer jo litt...! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Eldste fikk i sommer. Da var hun 8,5. Vi har gjort avtale om at mellomste skal få til sommeren. Da er hun 8.5. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jentene mine har vært 7-8 år. Det har gått helt greit, de var flinke med hygienen og lot være å pille for mye borti den første tida. Den mellomste lot det gro igjen etter en tid (til gjengjeld har hun eksperimentert en del med div "piercinger" som tenåring... *sukk*). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Min 12 åring har ikke hull i ørene, og det er heller ikke noe tema. I mitt hodet har jeg vel tenkt at dersom hun nå virkelig ville det, kunne vi diskutert det. Men for meg trigget det å ta hull i ørene allergi, og jeg hadde ikke noe på forhånd. Nå kan jeg knapt nok bruke smykker og selv gifteringen må av i perioder. Hun har også sett at søskenbarnet har fått store plager etter at hun tok hull i ørene. Jeg kan si ja til mye av det barna ønsker, men de får ikke alt de vil. Hull i ørene har vert en enkel sak å si nei til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.