Lotte :o) Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er barnas dager å Skoringen i dag, i morgen og lørdag. Penger å spare om ungene trenger skotøy. :-) www.skoringen.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Tænk ju!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Tænk ju!!!! Det er kanskje bare opp til str 35(?), da er det stort nok til snuppa di, men kanskje ikke til Hr Basket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Takk for tipset, men de har neppe skostørrelsen til sønnen min i dette tilbudet;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Takk for tipset, men de har neppe skostørrelsen til sønnen min i dette tilbudet;-) Han henvises til "kanodager" på XXL ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238065130' post='4120452] Det er kanskje bare opp til str 35(?), da er det stort nok til snuppa di, men kanskje ikke til Hr Basket. Ved nærmere ettertanke er det kanskje greit at ungene er med og prøver og finner noe de liker.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238065309' post='4120456] Han henvises til "kanodager" på XXL ;-) ;-) Er ikke der heller... Er i den supervanskelige gruppen som skal ha sko større enn 36 men mindre enn 41 (er det ikke der herreskoene starter?) - utvalget er virkelig elendig!! Og damesko er ikke noe alternativ, slik det ville vært for en jente i samme størrelsesgruppe. Men jeg regner med at han i løpet av max et års tid når opp i str 41, så da vil probelemt være løst:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 ;-) Er ikke der heller... Er i den supervanskelige gruppen som skal ha sko større enn 36 men mindre enn 41 (er det ikke der herreskoene starter?) - utvalget er virkelig elendig!! Og damesko er ikke noe alternativ, slik det ville vært for en jente i samme størrelsesgruppe. Men jeg regner med at han i løpet av max et års tid når opp i str 41, så da vil probelemt være løst:-) Sport-og jakt-butikker dekker vel inn behovet for joggesko/løpesko + støvler? Ebay dekker alt annet.. ;-D 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ;-) Er ikke der heller... Er i den supervanskelige gruppen som skal ha sko større enn 36 men mindre enn 41 (er det ikke der herreskoene starter?) - utvalget er virkelig elendig!! Og damesko er ikke noe alternativ, slik det ville vært for en jente i samme størrelsesgruppe. Men jeg regner med at han i løpet av max et års tid når opp i str 41, så da vil probelemt være løst:-) Det er vel mulig å finne joggesko i den størrelsen? Sønnen min er i samme kategori, men vi har to ganger funnet fine dame-joggesko som han kan bruke. (Dvs. han vet ikke at det er damesko, da...). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det er vel mulig å finne joggesko i den størrelsen? Sønnen min er i samme kategori, men vi har to ganger funnet fine dame-joggesko som han kan bruke. (Dvs. han vet ikke at det er damesko, da...). Joda, vi finner alltid noe, og det slumper til at barneskoavdelingen kan ha flotte guttesko i større størelser også, men utvalget er betraktelig begrenset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238065746' post='4120466] Sport-og jakt-butikker dekker vel inn behovet for joggesko/løpesko + støvler? Ebay dekker alt annet.. ;-D Vi har hittil alltid klart å finne noe, til og med i barneskoavdelingen, men det er ikke noe godt utvalg, nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffepiken Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vi har hittil alltid klart å finne noe, til og med i barneskoavdelingen, men det er ikke noe godt utvalg, nei. Enig, halvstore gutter har lite å velge mellom. Det går mest i damemodeller i de størrelsene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Vi har hittil alltid klart å finne noe, til og med i barneskoavdelingen, men det er ikke noe godt utvalg, nei. Jeg har også inntrykk av at guttesko str 36-40 omtrent ikke er representert i skohylla på butikken... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ;-) Er ikke der heller... Er i den supervanskelige gruppen som skal ha sko større enn 36 men mindre enn 41 (er det ikke der herreskoene starter?) - utvalget er virkelig elendig!! Og damesko er ikke noe alternativ, slik det ville vært for en jente i samme størrelsesgruppe. Men jeg regner med at han i løpet av max et års tid når opp i str 41, så da vil probelemt være løst:-) Mannen min bruker str 40, og han finner faktisk herresko i den str, så de finnes :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Mannen min bruker str 40, og han finner faktisk herresko i den str, så de finnes :-) Oi! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Og jeg som skal ut å kjøpe joggesko til snuppa i dag. Men rosa blir jo uaktuelt. Så jeg må nok pent betale mye mer for de ho skal ha:-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Og jeg som skal ut å kjøpe joggesko til snuppa i dag. Men rosa blir jo uaktuelt. Så jeg må nok pent betale mye mer for de ho skal ha:-( Jeg vil tro de har forskjellige modeller og farger. Skarpe farger på sko er ikke aktuelt på annet enn Crocs hos oss. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238067546' post='4120519] Jeg vil tro de har forskjellige modeller og farger. Skarpe farger på sko er ikke aktuelt på annet enn Crocs hos oss. Har kjøpt et slikt sett med joggesko/sandaler tidligere. Og da var det kun en farge. Og gummistøvler har vært uaktuelt her i huset i flere år. (Nå hørtes jeg fryktelig negativ ut - men er nok bare misunnelig...) Så vi får ta en sverige-tur etterpå for å se på utvalget der. Fant ikke noen joggesko her i byen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Har kjøpt et slikt sett med joggesko/sandaler tidligere. Og da var det kun en farge. Og gummistøvler har vært uaktuelt her i huset i flere år. (Nå hørtes jeg fryktelig negativ ut - men er nok bare misunnelig...) Så vi får ta en sverige-tur etterpå for å se på utvalget der. Fant ikke noen joggesko her i byen. Å, vi bor midt i trøndelag, og gummistøvler er påkrevd i alle størrelser. Mye turgåing i skog og gjørme. Hvilken str/alder? Har du sett Geox/Ecco/Superfit? Hvilke butikker i Sverige anbefaler du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Vi slo til på et lignende tilbud i fjor til 6-åringen (joggesko + sandaler). Skikkelig bomkjøp, da joggeskoene er fryktelig tunge. Fra størrelse 32 anbefaler jeg at man tar turen til sportsbutikk og kjøper lette gode joggesko. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.