annegunn Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ;-) Er ikke der heller... Er i den supervanskelige gruppen som skal ha sko større enn 36 men mindre enn 41 (er det ikke der herreskoene starter?) - utvalget er virkelig elendig!! Og damesko er ikke noe alternativ, slik det ville vært for en jente i samme størrelsesgruppe. Men jeg regner med at han i løpet av max et års tid når opp i str 41, så da vil probelemt være løst:-) Og hvis du har et jentefrø i str 39, kan du finne på å klage på at joggesko enten er løpesko fra sportsbutikk, eller pyntejoggesko fra dameavd i en vanlig skobutikk - mens frøkna selv gjerne hadde tatt et par vanlige duger-til-alt-joggesko fra skobutikken.... Barn med voksenføtter er ikke helt enkelt, tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238068327' post='4120534] Å, vi bor midt i trøndelag, og gummistøvler er påkrevd i alle størrelser. Mye turgåing i skog og gjørme. Hvilken str/alder? Har du sett Geox/Ecco/Superfit? Hvilke butikker i Sverige anbefaler du? Jeg drar ofte til Nordby (rett over Svinesund) De har en god skobutikk med bl.a. Ecco-sko, og en god sportsbutikk. Så da ble det Nike joggesko. Knallfine. (Str. 33) Betalte 300 svenske, så det blir vel ca. 250 norske. Meget fornøyd. I tillegg blir det nok Geox vårsko i dag. De koster 700,-. M.a.o. rått. Og i tillegg må jeg finne GoreTex sko. Det fant jeg ikke i går. Ho har ikke brukt gummistøvler på mange år. (Og det forstår jeg jo kjempegodt. Finnes vel knapt et mer klamt og kaldt plagg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg drar ofte til Nordby (rett over Svinesund) De har en god skobutikk med bl.a. Ecco-sko, og en god sportsbutikk. Så da ble det Nike joggesko. Knallfine. (Str. 33) Betalte 300 svenske, så det blir vel ca. 250 norske. Meget fornøyd. I tillegg blir det nok Geox vårsko i dag. De koster 700,-. M.a.o. rått. Og i tillegg må jeg finne GoreTex sko. Det fant jeg ikke i går. Ho har ikke brukt gummistøvler på mange år. (Og det forstår jeg jo kjempegodt. Finnes vel knapt et mer klamt og kaldt plagg) Hva med Ilse Jacobsen støvler, de finnes i barnestørrelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har et par ganger vært å sett på de tilbudene deres, men synes de joggeskoa er så harde og stive. Så har endt opp med å gå andre steder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238156275' post='4121229] Hva med Ilse Jacobsen støvler, de finnes i barnestørrelser. Jeg har aldri hørt om disse støvlene. Men regner med at det er gummistøvler (?) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Jeg har aldri hørt om disse støvlene. Men regner med at det er gummistøvler (?) "alle" har disse. Finnes i barnestr 28-35 også: http://www.ijcs.no/ny/gummistovler/ Rub4. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238399214' post='4122599] "alle" har disse. Finnes i barnestr 28-35 også: http://www.ijcs.no/ny/gummistovler/ Rub4. Takk for tips, men helt uaktuelt. Her blir det joggesko i GoreTex:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.