Gå til innhold

Joggesko + støvler = 299,- på Skoringen

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

;-)

Er ikke der heller... Er i den supervanskelige gruppen som skal ha sko større enn 36 men mindre enn 41 (er det ikke der herreskoene starter?) - utvalget er virkelig elendig!!

Og damesko er ikke noe alternativ, slik det ville vært for en jente i samme størrelsesgruppe.

Men jeg regner med at han i løpet av max et års tid når opp i str 41, så da vil probelemt være løst:-)

Og hvis du har et jentefrø i str 39, kan du finne på å klage på at joggesko enten er løpesko fra sportsbutikk, eller pyntejoggesko fra dameavd i en vanlig skobutikk - mens frøkna selv gjerne hadde tatt et par vanlige duger-til-alt-joggesko fra skobutikken....

Barn med voksenføtter er ikke helt enkelt, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238068327' post='4120534]

Å, vi bor midt i trøndelag, og gummistøvler er påkrevd i alle størrelser. Mye turgåing i skog og gjørme.

Hvilken str/alder? Har du sett Geox/Ecco/Superfit? Hvilke butikker i Sverige anbefaler du?

Jeg drar ofte til Nordby (rett over Svinesund)

De har en god skobutikk med bl.a. Ecco-sko, og en god sportsbutikk.

Så da ble det Nike joggesko. Knallfine. (Str. 33) Betalte 300 svenske, så det blir vel ca. 250 norske. Meget fornøyd.

I tillegg blir det nok Geox vårsko i dag. De koster 700,-. M.a.o. rått.

Og i tillegg må jeg finne GoreTex sko. Det fant jeg ikke i går. Ho har ikke brukt gummistøvler på mange år. (Og det forstår jeg jo kjempegodt. Finnes vel knapt et mer klamt og kaldt plagg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar ofte til Nordby (rett over Svinesund)

De har en god skobutikk med bl.a. Ecco-sko, og en god sportsbutikk.

Så da ble det Nike joggesko. Knallfine. (Str. 33) Betalte 300 svenske, så det blir vel ca. 250 norske. Meget fornøyd.

I tillegg blir det nok Geox vårsko i dag. De koster 700,-. M.a.o. rått.

Og i tillegg må jeg finne GoreTex sko. Det fant jeg ikke i går. Ho har ikke brukt gummistøvler på mange år. (Og det forstår jeg jo kjempegodt. Finnes vel knapt et mer klamt og kaldt plagg)

Hva med Ilse Jacobsen støvler, de finnes i barnestørrelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par ganger vært å sett på de tilbudene deres, men synes de joggeskoa er så harde og stive. Så har endt opp med å gå andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238156275' post='4121229]

Hva med Ilse Jacobsen støvler, de finnes i barnestørrelser.

Jeg har aldri hørt om disse støvlene. Men regner med at det er gummistøvler (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...