Gjest omgangssykegjengen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fikk et skriv fra barnehagen ang. når man burde holde barna hjemme, der stod det ved diare med eller uten oppkast eller feber. Nå har vi vært hjemme med ungen vår som har kastet opp i helgen, vi andre har og kastet opp og hatt diare, men hun har kun kastet opp, hyppig første natten, og hatt en del feber. Men det regnes vel som omgangssyke som ved diareen det og? har holdt henne hjemme 48 timer som regelen tilsier, men rart det kun står om diare og at den kan være med eller uten oppkast. Hva med oppkast uten diare? Regner nå med at hun har samme syke som meg og mannen min. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest god bedring Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det har nok bare vært en klønete måte å formulere seg på i skrivet fra barnehagen. Hos oss er det formulert som oppkast med eller uten diare - også orientering om 48-timers fravær etter siste oppkast eller diare. I familien vår arter omgangssyken seg på forskjelllige måter. Jeg pleier bare ha oppkast, mannen min kun diare og barna begge deler. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.