Gjest trooghåp Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Er en Bestemor som bekymrer meg veldig akkurat nå. Vi har ett herlig lite Barnebarn,som vi passer en god del.Han er 14 mnd og en blid snill unge, sammen med oss. Han har vært hos Dagmamma de siste 3 mnd,men det hender jo ofte at vi må trå til også.Enten er ungene hennes syke..eller Dagmamma. Nå beklager hun seg, at han har blitt helt umulig.Han biter,er sutrete, gråter mye, fordi han hele tiden skal ha viljen sin. Jeg skjønner ingenting! Uff, kan det være at han vantrives der? eller er det fordi vi ,som er pensjonister ,viser mere kjærlighet og omsorg og har masse tålmodighet? Blir så fryktelig lei meg ,ved tanken at han ikke har det bra der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Han begynner å bli stor! Han har ikke noe særlig utviklet språk ennå vil jeg tro og hans måte å få uttrykt sine ønsker på er gjerne ved å hyle, skrike og bite i frustrasjon. Å vente på tur skjønner ikke så små barn, de vil ha sine behov oppfyllt her og nå! Synes det høres ganske normalt ut jeg, men... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trise Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Han begynner å bli stor! Han har ikke noe særlig utviklet språk ennå vil jeg tro og hans måte å få uttrykt sine ønsker på er gjerne ved å hyle, skrike og bite i frustrasjon. Å vente på tur skjønner ikke så små barn, de vil ha sine behov oppfyllt her og nå! Synes det høres ganske normalt ut jeg, men... takk,det mener jeg også:0) liker ikke ordet , umulig..siden det hører med til utviklingen. Selv avleder jeg han vekk..fra noen kinkige stuasjoner..men sier såklart nei, der det hører hjemme. Mine unger ,mener jeg er for snill...og jeg syns de er for streng:0))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.