Gå til innhold

kan det være vantrivsel

Gjest trooghåp

Anbefalte innlegg

Gjest trooghåp

Er en Bestemor som bekymrer meg veldig akkurat nå.

Vi har ett herlig lite Barnebarn,som vi passer en god del.Han er 14 mnd og en blid snill unge, sammen med oss.

Han har vært hos Dagmamma de siste 3 mnd,men det hender jo

ofte at vi må trå til også.Enten er ungene hennes syke..eller Dagmamma.

Nå beklager hun seg, at han har blitt helt umulig.Han biter,er sutrete, gråter mye, fordi han hele tiden skal ha viljen sin.

Jeg skjønner ingenting!

Uff, kan det være at han vantrives der? eller er det fordi vi ,som er pensjonister ,viser mere kjærlighet og omsorg og har masse

tålmodighet? Blir så fryktelig lei meg ,ved tanken at han ikke har det bra der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han begynner å bli stor! Han har ikke noe særlig utviklet språk ennå vil jeg tro og hans måte å få uttrykt sine ønsker på er gjerne ved å hyle, skrike og bite i frustrasjon. Å vente på tur skjønner ikke så små barn, de vil ha sine behov oppfyllt her og nå! Synes det høres ganske normalt ut jeg, men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trise

Han begynner å bli stor! Han har ikke noe særlig utviklet språk ennå vil jeg tro og hans måte å få uttrykt sine ønsker på er gjerne ved å hyle, skrike og bite i frustrasjon. Å vente på tur skjønner ikke så små barn, de vil ha sine behov oppfyllt her og nå! Synes det høres ganske normalt ut jeg, men...

takk,det mener jeg også:0)

liker ikke ordet , umulig..siden det hører med til utviklingen.

Selv avleder jeg han vekk..fra noen kinkige stuasjoner..men sier såklart nei, der det hører hjemme.

Mine unger ,mener jeg er for snill...og jeg syns de er for streng:0)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...