Gå til innhold

Magesmerter og diare

alwaysme

Anbefalte innlegg

mellomste ungen har hatt vondt i magen siden mandag. Hun har hatt diare / løs avføring disse dagene, men ikke mange avføringer pr dag.

Det skal samtidig nevnes at magesmertene kom mens lillebror var på sykehus, og hun har hatt en tøff uke med mye stress, og lange kvelder.

Idag klarte hun ikke mer og har vært hjemme fra skolen. ( jeg har ikke vært klar over at hun har hatt diareavføringer før idag) Hun spiser og drikker som normalt.

Er det noe jeg bør være spesielt oppmerksom på? Hun ble forkjølet etpar dager før magesmertene startet. Kan det være engstelse for lillebror kombinert med stress som har utløst dette??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Venninna mo og hennes familie har vært plaget med det i nesten 2 uker nå.

De har oppkast og diare. :-/

Det jeg syns er rart er at hun eter som normalt og ikke beinflyr på do flere ganger pr dag. Men det kan nok utarte seg ulikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238154564' post='4121215]

Lottefamilien har hatt samme problem i 15 dager. Det går runde på runde i barnehage og skole... :-(((

Joda vi endre her vi også....

selv med alle disse milene mellom oss, så er det et faktum at tre av fem har vært dårlig i magen siste døgnet... BLÆH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...