alwaysme Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 mellomste ungen har hatt vondt i magen siden mandag. Hun har hatt diare / løs avføring disse dagene, men ikke mange avføringer pr dag. Det skal samtidig nevnes at magesmertene kom mens lillebror var på sykehus, og hun har hatt en tøff uke med mye stress, og lange kvelder. Idag klarte hun ikke mer og har vært hjemme fra skolen. ( jeg har ikke vært klar over at hun har hatt diareavføringer før idag) Hun spiser og drikker som normalt. Er det noe jeg bør være spesielt oppmerksom på? Hun ble forkjølet etpar dager før magesmertene startet. Kan det være engstelse for lillebror kombinert med stress som har utløst dette?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Lottefamilien har hatt samme problem i 15 dager. Det går runde på runde i barnehage og skole... :-((( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Venninna mo og hennes familie har vært plaget med det i nesten 2 uker nå. De har oppkast og diare. :-/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Venninna mo og hennes familie har vært plaget med det i nesten 2 uker nå. De har oppkast og diare. :-/ Det jeg syns er rart er at hun eter som normalt og ikke beinflyr på do flere ganger pr dag. Men det kan nok utarte seg ulikt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beathethe Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Forkjølelse kan for noen bety mageproblemer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alwaysme Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238154564' post='4121215] Lottefamilien har hatt samme problem i 15 dager. Det går runde på runde i barnehage og skole... :-((( Joda vi endre her vi også.... selv med alle disse milene mellom oss, så er det et faktum at tre av fem har vært dårlig i magen siste døgnet... BLÆH 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.