plommeblomst Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Åtteåringen og jeg skal spise middag i Oslo i morgen sammen med tante. Vi oppsøker gjerne Hard Rock når vi er steder der det finnes, men siden vi skal treffe tante, må vi nok ha litt lavere lydnivå (for å få prata litt - tante tåler rock). Noen som har forslag til et greit sted ikke for langt fra Oslo S? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tralla Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Min 8 åring elsker både egon og peppes, og de er begge rett ved Oslo s. Eller noe finere steder? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plommeblomst Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Min 8 åring elsker både egon og peppes, og de er begge rett ved Oslo s. Eller noe finere steder? Vi var faktisk på Egon i juleferien, og det er absolutt et alternativ. Men det kunne jo være hyggelig å teste ut flere steder. Peppes frister ikke denne gangen. Takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirello Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg pleier å spise på santinos jeg hvis jeg skal ut med poden. De har billig barnemeny der på søndager.. Nå er jo jenta di 8 år da, poden min er bare 3,5 år. Så han digger å få pizzaen sin som en bamse eller kanin Det er italiensk, ligger i Youngsgata. Har god service, passe priser. Pasta, salater og pizza. God mat! www.santinos.no 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Persille1365381127 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg pleier å spise på santinos jeg hvis jeg skal ut med poden. De har billig barnemeny der på søndager.. Nå er jo jenta di 8 år da, poden min er bare 3,5 år. Så han digger å få pizzaen sin som en bamse eller kanin Det er italiensk, ligger i Youngsgata. Har god service, passe priser. Pasta, salater og pizza. God mat! www.santinos.no De har IKKE god service! Det finnes faktisk ikke ett eneste sted i Oslo hvor de har så treg betjening som der. Jeg har vært der flere ganger på forskjellige ukedager og forskjellige tider av dagen - men det slår ikke feil, de jobber i sirup... Man maten er god 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plommeblomst Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Jeg pleier å spise på santinos jeg hvis jeg skal ut med poden. De har billig barnemeny der på søndager.. Nå er jo jenta di 8 år da, poden min er bare 3,5 år. Så han digger å få pizzaen sin som en bamse eller kanin Det er italiensk, ligger i Youngsgata. Har god service, passe priser. Pasta, salater og pizza. God mat! www.santinos.no Takk for tips, kanskje vi prøver det en annen gang. I dag ble det Egon, praktisk løsning og mellom operabesøk og toget hjem, etter mye tråkking i byen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Må det være i nærheten av Oslo S? Hvis du likevel skal ta toget, så kan du vel ha Nasjonalteateret som utgangspunkt? Da kan jeg anbefale Alexandros, som er ca 10 min å gå fra Nasjonalteateret. Den er gresk, har veldig god mat og hyggelig betjening. De tar også godt i mot barn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plommeblomst Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2009 Må det være i nærheten av Oslo S? Hvis du likevel skal ta toget, så kan du vel ha Nasjonalteateret som utgangspunkt? Da kan jeg anbefale Alexandros, som er ca 10 min å gå fra Nasjonalteateret. Den er gresk, har veldig god mat og hyggelig betjening. De tar også godt i mot barn. Takk for tips. Nå har vi gjort unna Oslo-turen for denne gang, men det byr seg nok en annen anledning 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Takk for tips. Nå har vi gjort unna Oslo-turen for denne gang, men det byr seg nok en annen anledning Hvor endte dere opp da? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plommeblomst Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Hvor endte dere opp da? Det ble Egon, se svaret mitt til Spirello. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.