Gå til innhold

Spise i Oslo

plommeblomst

Anbefalte innlegg

plommeblomst

Åtteåringen og jeg skal spise middag i Oslo i morgen sammen med tante. Vi oppsøker gjerne Hard Rock når vi er steder der det finnes, men siden vi skal treffe tante, må vi nok ha litt lavere lydnivå (for å få prata litt - tante tåler rock). Noen som har forslag til et greit sted ikke for langt fra Oslo S?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

plommeblomst

Min 8 åring elsker både egon og peppes, og de er begge rett ved Oslo s. Eller noe finere steder?

Vi var faktisk på Egon i juleferien, og det er absolutt et alternativ. Men det kunne jo være hyggelig å teste ut flere steder. Peppes frister ikke denne gangen. Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å spise på santinos jeg hvis jeg skal ut med poden. De har billig barnemeny der på søndager.. Nå er jo jenta di 8 år da, poden min er bare 3,5 år. Så han digger å få pizzaen sin som en bamse eller kanin :)

Det er italiensk, ligger i Youngsgata. Har god service, passe priser. Pasta, salater og pizza. God mat!

www.santinos.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Persille1365381127

Jeg pleier å spise på santinos jeg hvis jeg skal ut med poden. De har billig barnemeny der på søndager.. Nå er jo jenta di 8 år da, poden min er bare 3,5 år. Så han digger å få pizzaen sin som en bamse eller kanin :)

Det er italiensk, ligger i Youngsgata. Har god service, passe priser. Pasta, salater og pizza. God mat!

www.santinos.no

De har IKKE god service! Det finnes faktisk ikke ett eneste sted i Oslo hvor de har så treg betjening som der. Jeg har vært der flere ganger på forskjellige ukedager og forskjellige tider av dagen - men det slår ikke feil, de jobber i sirup...

Man maten er god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plommeblomst

www.santinos.no

Takk for tips, kanskje vi prøver det en annen gang. I dag ble det Egon, praktisk løsning og mellom operabesøk og toget hjem, etter mye tråkking i byen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ulvinnen

Må det være i nærheten av Oslo S? Hvis du likevel skal ta toget, så kan du vel ha Nasjonalteateret som utgangspunkt? Da kan jeg anbefale Alexandros, som er ca 10 min å gå fra Nasjonalteateret.

Den er gresk, har veldig god mat og hyggelig betjening. De tar også godt i mot barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

plommeblomst

Må det være i nærheten av Oslo S? Hvis du likevel skal ta toget, så kan du vel ha Nasjonalteateret som utgangspunkt? Da kan jeg anbefale Alexandros, som er ca 10 min å gå fra Nasjonalteateret.

Den er gresk, har veldig god mat og hyggelig betjening. De tar også godt i mot barn.

Takk for tips. Nå har vi gjort unna Oslo-turen for denne gang, men det byr seg nok en annen anledning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Takk for tips. Nå har vi gjort unna Oslo-turen for denne gang, men det byr seg nok en annen anledning :)

Hvor endte dere opp da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...