plommeblomst Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Åtteåringen og jeg skal spise middag i Oslo i morgen sammen med tante. Vi oppsøker gjerne Hard Rock når vi er steder der det finnes, men siden vi skal treffe tante, må vi nok ha litt lavere lydnivå (for å få prata litt - tante tåler rock). Noen som har forslag til et greit sted ikke for langt fra Oslo S? 0 Siter
Tralla Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Min 8 åring elsker både egon og peppes, og de er begge rett ved Oslo s. Eller noe finere steder? 0 Siter
plommeblomst Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Skrevet 27. mars 2009 Min 8 åring elsker både egon og peppes, og de er begge rett ved Oslo s. Eller noe finere steder? Vi var faktisk på Egon i juleferien, og det er absolutt et alternativ. Men det kunne jo være hyggelig å teste ut flere steder. Peppes frister ikke denne gangen. Takk for svar 0 Siter
Spirello Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Jeg pleier å spise på santinos jeg hvis jeg skal ut med poden. De har billig barnemeny der på søndager.. Nå er jo jenta di 8 år da, poden min er bare 3,5 år. Så han digger å få pizzaen sin som en bamse eller kanin Det er italiensk, ligger i Youngsgata. Har god service, passe priser. Pasta, salater og pizza. God mat! www.santinos.no 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Jeg pleier å spise på santinos jeg hvis jeg skal ut med poden. De har billig barnemeny der på søndager.. Nå er jo jenta di 8 år da, poden min er bare 3,5 år. Så han digger å få pizzaen sin som en bamse eller kanin Det er italiensk, ligger i Youngsgata. Har god service, passe priser. Pasta, salater og pizza. God mat! www.santinos.no De har IKKE god service! Det finnes faktisk ikke ett eneste sted i Oslo hvor de har så treg betjening som der. Jeg har vært der flere ganger på forskjellige ukedager og forskjellige tider av dagen - men det slår ikke feil, de jobber i sirup... Man maten er god 0 Siter
plommeblomst Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Jeg pleier å spise på santinos jeg hvis jeg skal ut med poden. De har billig barnemeny der på søndager.. Nå er jo jenta di 8 år da, poden min er bare 3,5 år. Så han digger å få pizzaen sin som en bamse eller kanin Det er italiensk, ligger i Youngsgata. Har god service, passe priser. Pasta, salater og pizza. God mat! www.santinos.no Takk for tips, kanskje vi prøver det en annen gang. I dag ble det Egon, praktisk løsning og mellom operabesøk og toget hjem, etter mye tråkking i byen 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 28. mars 2009 Skrevet 28. mars 2009 Må det være i nærheten av Oslo S? Hvis du likevel skal ta toget, så kan du vel ha Nasjonalteateret som utgangspunkt? Da kan jeg anbefale Alexandros, som er ca 10 min å gå fra Nasjonalteateret. Den er gresk, har veldig god mat og hyggelig betjening. De tar også godt i mot barn. 0 Siter
plommeblomst Skrevet 28. mars 2009 Forfatter Skrevet 28. mars 2009 Må det være i nærheten av Oslo S? Hvis du likevel skal ta toget, så kan du vel ha Nasjonalteateret som utgangspunkt? Da kan jeg anbefale Alexandros, som er ca 10 min å gå fra Nasjonalteateret. Den er gresk, har veldig god mat og hyggelig betjening. De tar også godt i mot barn. Takk for tips. Nå har vi gjort unna Oslo-turen for denne gang, men det byr seg nok en annen anledning 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Takk for tips. Nå har vi gjort unna Oslo-turen for denne gang, men det byr seg nok en annen anledning Hvor endte dere opp da? 0 Siter
plommeblomst Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Hvor endte dere opp da? Det ble Egon, se svaret mitt til Spirello. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.