Gå til innhold

Mystisk utslett...

janeymor

Anbefalte innlegg

Lillemor på snart tre år har plutselig fått masse kløende utslett. Det er mest på baken (ganske mye) men også litt nedover baksiden av begge bena. Det er såpass plagsomt at hun har klødd seg til blods noen steder (ikke så dramatisk som det høres ut som.. )

Noen som har noen ideer om hva dette kan komme av? Mistenkte først vannkopper, men prikkene er ikke hvite i midten (ikke væskefylte) mog hun har hatt utslett der tidligere men ikke halvparten så mye som nå.

Hun bruker ikke bleier lenger så det er ikke klamt og varmt mot huden der.. Mistenker at det kan være skyllemiddelet jeg har startet å bruke (fordi det lukter så godt)...

Innspill anyone..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest beathethe

Jeg har akkurat bytta skyllemiddel til et jeg syntes luktet så godt. Fikk smertelig erfare at det ikke var noe sjakktrekk. Stussen og bena er fyllt med nuppere og jeg klør frenetisk, så det kan kanskje være årsaken. Tilbake til gamle vante skyllemidlet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...