Gå til innhold

Barn + q-tips = :-(((

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Erter og småperler bør også inn i det skapet, det er jo klassiske øre-nese-gjenstander.

Jentungen min puttet stein i øret, nå har jeg klagd til kommunen for å få dem til å fjerne all den skadelige småsteinen i veikanten her. Den kan erstattes med støtdempende underlag, for eksempel.

Man må ha et stort skap, det er sikkert! Kanskje det hadde vært lettere å dele huset i en voksendel og en barnedel?

Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Lotte :o)

10

• Mrs. Wallace

6

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace

Man må ha et stort skap, det er sikkert! Kanskje det hadde vært lettere å dele huset i en voksendel og en barnedel?

Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!!

''Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!!''

Jeg vil nok gå så langt som å hevde at dette var uansvarlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!!''

Jeg vil nok gå så langt som å hevde at dette var uansvarlig.

Ja, huff, jeg må nok motvillig innrømme at også jeg er _den_ mora, selv om jeg låser inn q-tipsen med både hengelås og kodelås! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Ja, huff, jeg må nok motvillig innrømme at også jeg er _den_ mora, selv om jeg låser inn q-tipsen med både hengelås og kodelås! :-(

Jeg må bare innrømme at jeg har vært en forferdelig mor for jeg har aldri låst inne q-tipsene.

Har aldri tenkt tanken engang, og det må vel være mye værre!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare innrømme at jeg har vært en forferdelig mor for jeg har aldri låst inne q-tipsene.

Har aldri tenkt tanken engang, og det må vel være mye værre!

:-)

Hva???

Heldigvis for deg er vel denne forbrytelsen foreldet nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Q-tips er blant de tingene som helt klart hører til inne i et låsbart skap sammen med salmiakken og ugressfjerneren! I tillegg til parfyme (pga alkoholen), linserensemiddel, gummistrikk og ymist anna.

Man kan sikkert få diaré av å ha i seg en tube tannkrem også, så inn med den!! _Litt_ jobb må man jo ha som foreldre, gidder man ikke såpass "heft" kan man bare la være å få barn.

Ikke glem alt av sukkerfrie drops, tyggis o.l, det kan man nemlig også diare av.

*ansvarfull mamma*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Shira :o)' timestamp='1238355313' post='4122460]

Ikke glem alt av sukkerfrie drops, tyggis o.l, det kan man nemlig også diare av.

*ansvarfull mamma*

Ja sukettene våre er selvsagt også i skapet, eller "hvelvet" som det går under her hos oss. Kaffe også, samt at vi har en egen kjøledel i hvelvet for denslags som bør holdes kaldt! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Ja sukettene våre er selvsagt også i skapet, eller "hvelvet" som det går under her hos oss. Kaffe også, samt at vi har en egen kjøledel i hvelvet for denslags som bør holdes kaldt! ;-)

Etter hvert blir jo "hvelvet" såpass omfattende at det vel egentlig er mer lettvint å putte ungen i det, og heller ha de farlige tingene i resten av huset. Så veit man hvor barna er, lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hvert blir jo "hvelvet" såpass omfattende at det vel egentlig er mer lettvint å putte ungen i det, og heller ha de farlige tingene i resten av huset. Så veit man hvor barna er, lissom.

Ja det var lrut! Og lager man hvelvet lydtett i tillegg, så slipper man å bli forstyrret når man leser magasiner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Ja det var lrut! Og lager man hvelvet lydtett i tillegg, så slipper man å bli forstyrret når man leser magasiner!

Jepp. Og polstrer man det, så slår de seg ikke. Da trenger man bare tørke støv av dem av og til.

Veldig kjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Og polstrer man det, så slår de seg ikke. Da trenger man bare tørke støv av dem av og til.

Veldig kjekt.

Nå begynner det å ligne dånerommet til onkel Skrue!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

og så, overhøvlet du ikke barnehage bestyreren for dette! (husk, ikke assistenter)

At det går an:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest midia

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238325511' post='4122241]

Nå er det gått hull på trommehinna, etter en natt med særdeles lite søvn. Legevakten er ringt en gang til, og de mente at det ikke var noen vits i å sette seg i kø nede hos dem.

Vi drar nok innom legekontoret i morgen for å sjekke ståa.

Er vel lurt å få tatt en hørselstest om en uke eller mer for å sjekke om hørselen ble svekket av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og så, overhøvlet du ikke barnehage bestyreren for dette! (husk, ikke assistenter)

At det går an:))

Ja, jeg skjemmes!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe! *klaske meg i hodet*

Bra vi har Dol altså, ellers hadde gått ille med barna som vokser opp under denne uansvarlige foreldregenerasjonen.

Tror jeg går for den metoden med å putte hele guttungen inni jeg, tryggest slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Shira :o)' timestamp='1238356691' post='4122488]

Kaffe! *klaske meg i hodet*

Bra vi har Dol altså, ellers hadde gått ille med barna som vokser opp under denne uansvarlige foreldregenerasjonen.

Tror jeg går for den metoden med å putte hele guttungen inni jeg, tryggest slik.

Ja, og for sikkerhets skyld bør du organisere hagen din slik at det blir trygt der også: Inngjerding, løpestreng, mykt underlag slik som man har på fancy lekeplasser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Auu. Det høres vondt ut. Noen unger er jo bare så utrolig kreative. Jeg har en slik en selv. Han er 11 år nå, og lista over uheldige ting han har gjort er utrolig lang. Den utforskertrangen altså ;)

Går det bra med henne nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erter og småperler bør også inn i det skapet, det er jo klassiske øre-nese-gjenstander.

Jentungen min puttet stein i øret, nå har jeg klagd til kommunen for å få dem til å fjerne all den skadelige småsteinen i veikanten her. Den kan erstattes med støtdempende underlag, for eksempel.

Såvidt jeg husker, var det et innlegg her for flere år siden (fra fembarnsmoren kie) om en skolegutt som hadde så fryktelig dårlig ånde, det rare var at den kom både fra munn og nese.

Til slutt tok de gutten til lege, som trakk ut et Disney-plaster, grønt av verk og betennelse, fra nesa hans.

Erter og plaster bør også oppbevares utilgjengelig for småbarn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs. Wallace

Såvidt jeg husker, var det et innlegg her for flere år siden (fra fembarnsmoren kie) om en skolegutt som hadde så fryktelig dårlig ånde, det rare var at den kom både fra munn og nese.

Til slutt tok de gutten til lege, som trakk ut et Disney-plaster, grønt av verk og betennelse, fra nesa hans.

Erter og plaster bør også oppbevares utilgjengelig for småbarn.

*urk*

Ok, vekk med plaster også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og for sikkerhets skyld bør du organisere hagen din slik at det blir trygt der også: Inngjerding, løpestreng, mykt underlag slik som man har på fancy lekeplasser osv.

*noteter* Må ut å handle utstyr i dag ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...