morsan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Erter og småperler bør også inn i det skapet, det er jo klassiske øre-nese-gjenstander. Jentungen min puttet stein i øret, nå har jeg klagd til kommunen for å få dem til å fjerne all den skadelige småsteinen i veikanten her. Den kan erstattes med støtdempende underlag, for eksempel. Man må ha et stort skap, det er sikkert! Kanskje det hadde vært lettere å dele huset i en voksendel og en barnedel? Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Man må ha et stort skap, det er sikkert! Kanskje det hadde vært lettere å dele huset i en voksendel og en barnedel? Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!! ''Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!!'' Jeg vil nok gå så langt som å hevde at dette var uansvarlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ''Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!!'' Jeg vil nok gå så langt som å hevde at dette var uansvarlig. Ja, huff, jeg må nok motvillig innrømme at også jeg er _den_ mora, selv om jeg låser inn q-tipsen med både hengelås og kodelås! :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja, huff, jeg må nok motvillig innrømme at også jeg er _den_ mora, selv om jeg låser inn q-tipsen med både hengelås og kodelås! :-( Jeg må bare innrømme at jeg har vært en forferdelig mor for jeg har aldri låst inne q-tipsene. Har aldri tenkt tanken engang, og det må vel være mye værre! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jeg må bare innrømme at jeg har vært en forferdelig mor for jeg har aldri låst inne q-tipsene. Har aldri tenkt tanken engang, og det må vel være mye værre! :-) Hva??? Heldigvis for deg er vel denne forbrytelsen foreldet nå;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Q-tips er blant de tingene som helt klart hører til inne i et låsbart skap sammen med salmiakken og ugressfjerneren! I tillegg til parfyme (pga alkoholen), linserensemiddel, gummistrikk og ymist anna. Man kan sikkert få diaré av å ha i seg en tube tannkrem også, så inn med den!! _Litt_ jobb må man jo ha som foreldre, gidder man ikke såpass "heft" kan man bare la være å få barn. Ikke glem alt av sukkerfrie drops, tyggis o.l, det kan man nemlig også diare av. *ansvarfull mamma* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1238355313' post='4122460] Ikke glem alt av sukkerfrie drops, tyggis o.l, det kan man nemlig også diare av. *ansvarfull mamma* Ja sukettene våre er selvsagt også i skapet, eller "hvelvet" som det går under her hos oss. Kaffe også, samt at vi har en egen kjøledel i hvelvet for denslags som bør holdes kaldt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja sukettene våre er selvsagt også i skapet, eller "hvelvet" som det går under her hos oss. Kaffe også, samt at vi har en egen kjøledel i hvelvet for denslags som bør holdes kaldt! ;-) Etter hvert blir jo "hvelvet" såpass omfattende at det vel egentlig er mer lettvint å putte ungen i det, og heller ha de farlige tingene i resten av huset. Så veit man hvor barna er, lissom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Etter hvert blir jo "hvelvet" såpass omfattende at det vel egentlig er mer lettvint å putte ungen i det, og heller ha de farlige tingene i resten av huset. Så veit man hvor barna er, lissom. Ja det var lrut! Og lager man hvelvet lydtett i tillegg, så slipper man å bli forstyrret når man leser magasiner! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja det var lrut! Og lager man hvelvet lydtett i tillegg, så slipper man å bli forstyrret når man leser magasiner! Jepp. Og polstrer man det, så slår de seg ikke. Da trenger man bare tørke støv av dem av og til. Veldig kjekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Jepp. Og polstrer man det, så slår de seg ikke. Da trenger man bare tørke støv av dem av og til. Veldig kjekt. Nå begynner det å ligne dånerommet til onkel Skrue! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Man må ha et stort skap, det er sikkert! Kanskje det hadde vært lettere å dele huset i en voksendel og en barnedel? Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!! ''Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!!'' og så, overhøvlet du ikke barnehage bestyreren for dette! (husk, ikke assistenter) At det går an:)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest midia Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238325511' post='4122241] Nå er det gått hull på trommehinna, etter en natt med særdeles lite søvn. Legevakten er ringt en gang til, og de mente at det ikke var noen vits i å sette seg i kø nede hos dem. Vi drar nok innom legekontoret i morgen for å sjekke ståa. Er vel lurt å få tatt en hørselstest om en uke eller mer for å sjekke om hørselen ble svekket av dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 ''Sønnen min puttet også stein i nesa en dag i barnehagen. Så dumt av meg at jeg glemte å saksøke kommunen for ddette!!'' og så, overhøvlet du ikke barnehage bestyreren for dette! (husk, ikke assistenter) At det går an:)) Ja, jeg skjemmes!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Ja sukettene våre er selvsagt også i skapet, eller "hvelvet" som det går under her hos oss. Kaffe også, samt at vi har en egen kjøledel i hvelvet for denslags som bør holdes kaldt! ;-) Kaffe! *klaske meg i hodet* Bra vi har Dol altså, ellers hadde gått ille med barna som vokser opp under denne uansvarlige foreldregenerasjonen. Tror jeg går for den metoden med å putte hele guttungen inni jeg, tryggest slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 [quote name=Shira )' timestamp='1238356691' post='4122488] Kaffe! *klaske meg i hodet* Bra vi har Dol altså, ellers hadde gått ille med barna som vokser opp under denne uansvarlige foreldregenerasjonen. Tror jeg går for den metoden med å putte hele guttungen inni jeg, tryggest slik. Ja, og for sikkerhets skyld bør du organisere hagen din slik at det blir trygt der også: Inngjerding, løpestreng, mykt underlag slik som man har på fancy lekeplasser osv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Auu. Det høres vondt ut. Noen unger er jo bare så utrolig kreative. Jeg har en slik en selv. Han er 11 år nå, og lista over uheldige ting han har gjort er utrolig lang. Den utforskertrangen altså Går det bra med henne nå? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Erter og småperler bør også inn i det skapet, det er jo klassiske øre-nese-gjenstander. Jentungen min puttet stein i øret, nå har jeg klagd til kommunen for å få dem til å fjerne all den skadelige småsteinen i veikanten her. Den kan erstattes med støtdempende underlag, for eksempel. Såvidt jeg husker, var det et innlegg her for flere år siden (fra fembarnsmoren kie) om en skolegutt som hadde så fryktelig dårlig ånde, det rare var at den kom både fra munn og nese. Til slutt tok de gutten til lege, som trakk ut et Disney-plaster, grønt av verk og betennelse, fra nesa hans. Erter og plaster bør også oppbevares utilgjengelig for småbarn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Såvidt jeg husker, var det et innlegg her for flere år siden (fra fembarnsmoren kie) om en skolegutt som hadde så fryktelig dårlig ånde, det rare var at den kom både fra munn og nese. Til slutt tok de gutten til lege, som trakk ut et Disney-plaster, grønt av verk og betennelse, fra nesa hans. Erter og plaster bør også oppbevares utilgjengelig for småbarn. *urk* Ok, vekk med plaster også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ja, og for sikkerhets skyld bør du organisere hagen din slik at det blir trygt der også: Inngjerding, løpestreng, mykt underlag slik som man har på fancy lekeplasser osv. *noteter* Må ut å handle utstyr i dag ser jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.