Gå til innhold

Barn + q-tips = :-(((

Lotte :o)

Anbefalte innlegg

Auu. Det høres vondt ut. Noen unger er jo bare så utrolig kreative. Jeg har en slik en selv. Han er 11 år nå, og lista over uheldige ting han har gjort er utrolig lang. Den utforskertrangen altså ;)

Går det bra med henne nå?

Tja, hun har det ok. Hun skal til legen etterpå, for å sjekke øret. Trommehinna sprakk, så smerten er over. Spørsmålet er hvordan det ser ut inni øret...best å la legen finne ut akkurat det. Selv om ungen påstår at hun kan sjekke det _sjøl_. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• Lotte :o)

10

• Mrs. Wallace

6

• Lillemus

2

Mest aktive i denne tråden

Kanskje det er typisk _den_ mora å oppbevare sånt lett tilgjengelig for små barn som er ny i livet og uten erfaringer med sånt?

Så hyggelig du er, da...

Faktisk er jeg "über-HMS", så dette burde ikke skje ;-) Men ungen er snart 4 år, og en reser til å klatre, og alle gjenstander kan ikke oppbevares 20 cm under taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238326384' post='4122252]

Hun husker nok dette, men hun er utrolig klåfingra, og finner på _MYE_ rart. Jeg har aldri opplevd maken, og mine foreldre er helt fremmed for sånne påfunn, så du kan bare tenke deg hvor eksemplariske min bror og jeg har vært...

Eldstemann ble kalt klåfingra, helt til vi stifta bekjentskap med lille frøken snupp. Det viser seg alt ordet "klåfingra" gikk over i en ny dimensjon.

Hun er jo ikke slem eller uoppdragen, men.... tidkrevende i etterkant av alt hun gjør...! ;-)

Minste søstra mi gikk under navnet "Lille vandalen" i 2-3-årsalderen...

Helt utrolig hva hun klarte å finne på. Sommeren hun var 3 år var _ingenting_ der det skulle være på hytta husker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minste søstra mi gikk under navnet "Lille vandalen" i 2-3-årsalderen...

Helt utrolig hva hun klarte å finne på. Sommeren hun var 3 år var _ingenting_ der det skulle være på hytta husker jeg...

*puh* Godt å høre at vi ikke er alene, hehe! Jenta her er i tillegg veldig praktisk anlagt, styrer og steller og fixer og ordner... men det tar litt av noen ganger. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238399067' post='4122597]

Så hyggelig du er, da...

Faktisk er jeg "über-HMS", så dette burde ikke skje ;-) Men ungen er snart 4 år, og en reser til å klatre, og alle gjenstander kan ikke oppbevares 20 cm under taket.

''og alle gjenstander kan ikke oppbevares 20 cm under taket.''

Nei, for da hadde det blitt alt for langt å falle ned etter klatringa opp dit;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''og alle gjenstander kan ikke oppbevares 20 cm under taket.''

Nei, for da hadde det blitt alt for langt å falle ned etter klatringa opp dit;-)

Nemlig ;-D

Hun har hull i høyre trommehinne, og puss i venstre øye. Mest sannsynlig ørebetennelse i forkant av hendelsen som har irritert henne, så skulle hun bar "klø" med q-tipsen. Legen mente at hun ikke hadde forårsaket skaden selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1238416793' post='4122919]

Nemlig ;-D

Hun har hull i høyre trommehinne, og puss i venstre øye. Mest sannsynlig ørebetennelse i forkant av hendelsen som har irritert henne, så skulle hun bar "klø" med q-tipsen. Legen mente at hun ikke hadde forårsaket skaden selv.

Stakkars lita! Håper det går fort bedre med henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lita! Håper det går fort bedre med henne!

Det skulle være puss i ventre øRe... Jeg er litt fjern.

Hun har litt feber, men er ellers ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...