Lotte :o) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Auu. Det høres vondt ut. Noen unger er jo bare så utrolig kreative. Jeg har en slik en selv. Han er 11 år nå, og lista over uheldige ting han har gjort er utrolig lang. Den utforskertrangen altså Går det bra med henne nå? Tja, hun har det ok. Hun skal til legen etterpå, for å sjekke øret. Trommehinna sprakk, så smerten er over. Spørsmålet er hvordan det ser ut inni øret...best å la legen finne ut akkurat det. Selv om ungen påstår at hun kan sjekke det _sjøl_. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Kanskje det er typisk _den_ mora å oppbevare sånt lett tilgjengelig for små barn som er ny i livet og uten erfaringer med sånt? Så hyggelig du er, da... Faktisk er jeg "über-HMS", så dette burde ikke skje ;-) Men ungen er snart 4 år, og en reser til å klatre, og alle gjenstander kan ikke oppbevares 20 cm under taket. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238326384' post='4122252] Hun husker nok dette, men hun er utrolig klåfingra, og finner på _MYE_ rart. Jeg har aldri opplevd maken, og mine foreldre er helt fremmed for sånne påfunn, så du kan bare tenke deg hvor eksemplariske min bror og jeg har vært... Eldstemann ble kalt klåfingra, helt til vi stifta bekjentskap med lille frøken snupp. Det viser seg alt ordet "klåfingra" gikk over i en ny dimensjon. Hun er jo ikke slem eller uoppdragen, men.... tidkrevende i etterkant av alt hun gjør...! ;-) Minste søstra mi gikk under navnet "Lille vandalen" i 2-3-årsalderen... Helt utrolig hva hun klarte å finne på. Sommeren hun var 3 år var _ingenting_ der det skulle være på hytta husker jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Minste søstra mi gikk under navnet "Lille vandalen" i 2-3-årsalderen... Helt utrolig hva hun klarte å finne på. Sommeren hun var 3 år var _ingenting_ der det skulle være på hytta husker jeg... *puh* Godt å høre at vi ikke er alene, hehe! Jenta her er i tillegg veldig praktisk anlagt, styrer og steller og fixer og ordner... men det tar litt av noen ganger. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238399067' post='4122597] Så hyggelig du er, da... Faktisk er jeg "über-HMS", så dette burde ikke skje ;-) Men ungen er snart 4 år, og en reser til å klatre, og alle gjenstander kan ikke oppbevares 20 cm under taket. ''og alle gjenstander kan ikke oppbevares 20 cm under taket.'' Nei, for da hadde det blitt alt for langt å falle ned etter klatringa opp dit;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 ''og alle gjenstander kan ikke oppbevares 20 cm under taket.'' Nei, for da hadde det blitt alt for langt å falle ned etter klatringa opp dit;-) Nemlig ;-D Hun har hull i høyre trommehinne, og puss i venstre øye. Mest sannsynlig ørebetennelse i forkant av hendelsen som har irritert henne, så skulle hun bar "klø" med q-tipsen. Legen mente at hun ikke hadde forårsaket skaden selv. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238416793' post='4122919] Nemlig ;-D Hun har hull i høyre trommehinne, og puss i venstre øye. Mest sannsynlig ørebetennelse i forkant av hendelsen som har irritert henne, så skulle hun bar "klø" med q-tipsen. Legen mente at hun ikke hadde forårsaket skaden selv. Stakkars lita! Håper det går fort bedre med henne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Stakkars lita! Håper det går fort bedre med henne! Det skulle være puss i ventre øRe... Jeg er litt fjern. Hun har litt feber, men er ellers ok. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.