Gjest togli Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ;-) Eller som jeg sa til faren min med stjerner i blikket da vi så på VM i skiskyting og nordmennene bare skjøt seg bort: "DU hadde klart dette, far!" Vel gikk han Birkebeineren og klarte merket de aller fleste gangene, pluss at han som yrkesmilitær av og til trente på skytebanen, men det siste var mest for moro skyld. Jeg trodde vel at alle militære per definisjon var de reneste skarpskytterne;-) *HAHA* Tenker faren din var stolt da Her i huset er det fireåringen som har klokkertro på pappaens evner til å reparere de mest håpløse ting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 *HAHA* Tenker faren din var stolt da Her i huset er det fireåringen som har klokkertro på pappaens evner til å reparere de mest håpløse ting Ja, han smilte nok godt av den kommentaren der:-) Antar du har sett den Tommy & Tigern-stripa om ekornet og alt mødre kan utrette:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silver Fairy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Æsj, kjedelig å være allergisk... ''Men nå er jo ridning først og fremst en jentegreie, av en eller annen grunn.'' Og det er helt snodig, for det er jo gutta som er de beste i både sprangridning, feltritt og dressur. Både nasjonalt og internasjonalt. Dessuten er det mye arbeid i en stall som passer bedre for gutta. ''Og det er helt snodig, for det er jo gutta som er de beste i både sprangridning, feltritt og dressur. Både nasjonalt og internasjonalt. '' Enkelt: Gutter: konkurranse. Jenter: kos. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 :-) Jeg så vel nærmest for meg at full gallopp i flagrende gevanter skulle være fast reisemåte til og fra skolen hvis jeg bare fikk hest i kjelleren:-) Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Åtteåringen min (jente) hadde blitt overlykkelig dersom jeg tok henne med på svømmehallen eller kino helt alene :-) Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ViViola Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 ''Og det er helt snodig, for det er jo gutta som er de beste i både sprangridning, feltritt og dressur. Både nasjonalt og internasjonalt. '' Enkelt: Gutter: konkurranse. Jenter: kos. Sukk. Jeg håper ikke du har helt rett... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.