Gjest 2 trinn Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Gutten min i dag og sa at han hadde fått en ny kjæreste så nå hadde han 2.Jeg ble litt paff og viste ikke helt hva jeg skulle si.Skulle jeg ha sagt at du kan ikke ha 2 kjærester samtidlig eller hva?.Han er jo bare 7 år.Det er jo helt uskyldig ennå.Men vil ikke at han skal bli plaget på skolen eller noe pga av dette 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det er helt innenfor normalen, så ingen fare 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bikku Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 He, he. Bedre med litt variasjon vel, enn at han knytter seg for tidlig til den eneste ene! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Min 1.klassing har vært kjærest med nesten alle jentene i klassa allerede... Jeg syns det er morsomt å høre når han forteller og kunne ikke falle meg inn å lage noen regler for ham på dette feltet nå. Om to.tre år hater de jenter;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
astridny Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jenta mi som går i 1 klasse har også kjæreste,hun har 2 mens den ene kjæresten hennes har flere. Noen er bare sussebasser. ;-) Men det er min jente han skal gifte seg med og få 3 barn med. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Kjære deg, du må da ikke ta dette alvorlig! ) De er jo bare søte! Det at han sier han har to kjærester nå betyr ikke at han blir notorisk utro når han blir voksen akkurat. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 hihi, så herlig Er veldig normalt dette! Gutten min i 1 trinn har nå hatt samme kjæreste ett par år han. I tillegg har en annen gutt også vært kjæreste med denne jenta i en periode 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det er visse ting man ikke trenger å bruke altfor mye tid på. Dette er en slik sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Stedatra mi fortalte som lita at hun hadde 72 kjærester samtidig... Tror hun gikk lei av at folk spurte om hun hadde kjæreste! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Du sier det jo selv: Det er helt uskyldig! Ikke bekymre deg over dette - det er jo bare søtt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest puttelulle-også en"svigermor" Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gidder du bry deg med slikt, har du for lite å gjøre!:-) Det er helt normalt, og kjærestene disse små har, er ikke kjærester slik vi voksne ser det!!! Kjærestene til småbarn, er andre barn som de føler seg vel sammen med, som de kan være seg sjøl sammen med, og som har det morsomt, koselig og godt sammen med!! Om 2.klassingen din får 10 kjærester, skal du bare være glad, ikke lage regler for det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Smil og si at det er koselig at han har kjærester:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg tror ikke du skal bekymre deg for at han skal bli plaget på skolen av den grunn. Dersom det plutselig er "ute" å ha kjærester blant gutta i klassen, tror jeg nok han kommer til å bli singel igjen litt faderlig fort, uten at du trenger å gripe inn ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dette må være et tulleinnlegg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 HVorfor skulle han bli plaget pga det? I 2. klasse hos oss er det ganske vanlig at både guttene og jentene har flere kjærester. Heldigvis på et fullstendig platonisk nivå ennå I 4. klasse går guttene på omgang blant jentene Litt mer kyss og klem der da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.