caprice Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Etter 5 år med min kjøre Audi A2 må jeg dessverre innse at jeg er eier av et "mandagsprodukt". Det er ikke få tusenlapper som har gått med til diverse utskiftinger, servicer etc etc - og det uten så mye som å ha fått en ripe i lakken, langt mindre bulket. Det har vært en DYR bil - dessverre. Dessverre fordi den er helt perfekt, liten og lettkjørt, gjerrig på bensinen og jeg sitter høyt - noe som er fint for oss under 160. Så folkens - hva skal jeg anskaffe nå? Åpen for det meste (tror jeg) men det gjør ingenting om den ser litt kul ut. Mercedes A klasse synes jeg ikke er fin (selvom man sitter høyt) men ellers er jeg åpent for forslag.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Burlefot Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vi er utrolig fornøyd med vår Peugeot 207, men jeg er usikker på om man sitter så høyt i den? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg elsker min Suzuki baleno, den er perfekt for meg som er langt under 160 cm, men man sitter dessverre ikke i nærheten av høyt i den. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Har hørt veldig mye positivt om Toyota Yaris, og der sitter man også ganske høyt. Men den er ikke akkurat pen som en Audi, da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Yaris it is Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg, som selv er godt under 160, sitter godt i min lille, snertne Yaris. Men om jeg sitter så _høyt_ - nei, det er jeg ikke så sikker på. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karisma Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vi har en Opel Meriva, og der sitter vi ganske høyt. Nå skal det sies at vår Meriva også er en mandagsbil, så vi er ikke så veldig fornøyd, men regner ikke med at alle er slik. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Renault Grand Scenic Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Er godt fornøyd med at køre Renault Grand Scenic. Sidder højt og fint. - Kommer nok ikke ind under begrebet lille bil - den har trods alt 7 siddepladser - men jeg tror Renault Scenic har samme høje siddeplads og den er i tillæg lidt mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Opel Zafira 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calendula Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Citroen berlingo 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg savner den spreke lille Yarisen vi hadde før vi fikk barn og innså at stasjonsvogn måtte til. Mamma har kjøpt seg en av de nye Suzuki-modellene (SX4?), hun er kjempefornøyd, og der sitter man virkelig høyt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg har en Suzuki 4x4, Grand Vitara. Det er en todørs og den sitter en høyt i. Liten, snerten og kommer frem overalt :-) Digg bil! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.