Bookworm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette er jeg ikke enig i . DOL er et sted for lufte tanker. Det som fremstår som smått for deg, kan være stort for andre. Enig med deg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Det særeste er at en velger å skrive om slike bagateller på DOL. Og enda særere må det vel være å ta seg tid til å svare på slike "bagatellmessige" problemstillinger;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvis man syns det er et krav å gå på konsert med barnebarnet, burde man kanskje være voksen nok til å si nei, det passer ikke, i utgangspunktet. I steden for først å si ja, for deretter å skuffe barnet. Noe så sårende og respektløst! Realiser gjerne deg selv, men ikke på den måten! Helt enig med deg. Min datter er med på endel forskjellige oppvisninger, både sang og dans. Jeg har aldri opplevd at hun har blitt skuffet fordi noen ikke kan komme, men derimot hvis de har sagt at de skal komme for så å ikke gjøre det - da kommer skuffelsen. Jeg mener at voksne mennesker må kunne være såpass ærlige å gi beskjed hvis det er noe som ikke passer/man ikke vil. Men man skal heller ikke se bort fra at denne bestemoren faktisk ikke tenkte lenger enn til at hun måtte sitte hjemme å vente på telefonen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brulla Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er ikke bare sært, men syyyykt :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
også en mor Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Synes det var VELDIG sært. "duste-bestemor"!! Høres ut som dette føyer seg inn i rekken av mange sære ting. Selv eks-svigermoren min var/er en perle i forhold. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.