Gjest Anonym bruker Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Har en jente på 4 år som ofte har hovne "mandler" på utsiden av halsen, dårlig ånde, blir ikke ordentlig syk men har vært hjemme fra barnehage 8-9 ganger siden september. Svetter veldig når hun sovner, hodepute er ofte våt, varer ca 1 time etter at hun har sovnet. Har endel feber ifm vond hals, men ikke mer enn 38-39 grader. Er bekymret for både halsen, men og nattesvetten som har pågått fra hun var ca 2 år. Bedre i perioder, men aldri helt borte. Er det vanlig? Bør jeg ta dette videre til fastlege ev. be om øre-nese-hals tilsyn? Bekymret mamma... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hhva slags dyne bruker hun? Jeg kan våkne og være søkkvåt av svette om jeg bruker kunstfiberdyne og også delvis ved bruk av dundyne. Med ulldyna mi er jeg alltid tørr, varm og luftig. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg kan bare svare på det med nattsvette, guttungen på snart 8 år har svettet ekstremt siden han var knappe 2 år gammel. Hver eneste natt, året rundt, han er dryppende våt noen ganger. Jeg husker jeg spurte her inne for noen år siden, og det var flere som opplevde det samme med sine barn. Føler du at hun er mye syk så kan du jo be om sjekk, og samtidig nevne dette med nattsvette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Du bør absolutt ta en tur til legen. Ikke fordi jeg mener det er krise altså, ikke meningen å skremme deg, men fordi det ikke er så lurt å stille diagnoser på egenhånd. Selv er jeg opptatt av kosthold og har vært det siden vi startet på gluten- og melkefri diett for et par år siden for å få bukt med diverse plager. Minstens adhd og mine mageplager. Nå er adhd, mageplager og min glemsomhet(jeg trodde jeg bare var sånn) et tilbakelagt kapittel. -Så lenge vi går på diett. Melk er kjent for å lage luftveisproblemer hos mange, kanskje frøknen din kan ha nytte av å kutte ut melk en periode? Når det gjelder nattesvette var det noe både jeg og poden var plaget av. Nå svetter vi kun om natten hvis vi har hatt diettbrudd. Vi lever helt uten gluten og melk, men noen ganger går vi på en smell fordi ikke alle matvarer er godt nok merket/rene nok. Og da kommer altså mageproblemer, hukommelsesproblemer, adhd-adferd og nattesvette tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.