Gå til innhold

Kan du denne sketsjen?

janeymor

Anbefalte innlegg

Jeg skal lede påskesamlingen for ungene i barnehagen og tenkte å underholde ungene med en klassisk sketsj jeg husker fra min barndom, men jeg husker den ikke helt..

Det handler om en mann som er på kafe og som skal bestille seg mat men som møter en håpløs kelner ;) Han bestiller te og får en tepose. mannen sier oppgitt at det må være vann og får vann ved siden av. så sier han at teposen må jo trekkes. Kelneren kommer inn med tekanne han trekker etter seg.

Misforståelsene fortsetter han bestiller rista brød kelneren kommer med vanlig brød og når mannen klager og gjentar at det skal ristes begynner han fysisk å riste brødskiven..

Mot slutten bestiller han speilegg. Kelneren kommer med et rått egg. Mannen sier det skal jo være SPEILegg kelneren henter et speil og speiler egget :) Mannen sier at egget skal jo i panna. mot slutten slår kelneren egget i panna til mannen så innholder renner...

Noen som kan den litt bedre (og mindre rotete enn meg??) Er sikker på at ungene kommer til å eeelske den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...