janeymor Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gutten min er bedt med på hyttetur med kompisen sin. De skal være borte i 6 (!!!) dager. Han er superklar, men jeg kjenner at jeg synes det er litt lenge. Hadde du sendt avgårde 8-åringen din på hyttetur uten deg i 6 dager? (Kjenner familien godt, og sønnen min er veldig trygg på begge foreldrene) Sønnen min ar bare sovet over hos besteforeldrene tidligere, men jeg er ganske sikker på at det går bra. Hytta ligger halvannen time unna... Hilsen hønemora 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så lenge jeg kjente familien og visste at de var ålreite og pålitelige, ville jeg ikke hatt noen problemer med det. Forutsatt at ungen selv ville det, naturligvis. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fioletta Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Så lenge han har lyst til dette selv, og du i tillegg kjenner familien godt ser jeg ingen problem i å la han reise. Tror han har godt av det:) Jeg overnatta en uke hver sommer hos min tante og onkel fra 7 års alderen. Jeg hadde blitt veldig skuffa om mine forledre hadde nekta meg det. Har veldig mange gode minner fra den tiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest synes nå jeg Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei hadde ikke gjort det. Synes at de få feriene som man deler i vår travle hverdag må tilbringes med aller nærmeste familie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Her er det hønemor-genet som slår til. Selvfølgelig kan han reise på ferie sammen med en familie han er trygg på :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja, det hadde jeg. Når gutten vil, og både du og han er trygg på familien, så hadde ikke jeg hatt noen problemer med det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det hadde jeg, under de forutsetningene. Fordi sønnen min elsker denslags, og fordi han selv mange ganger har hatt med en kompis på liknende opplegg. Jeg har altså gjentatte ganger vært i rollen til moren til din sønns kamerat, og kan forsikre at det ikke er noe skummelt med dette :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brilleslangen Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Han får det sikkert helt topp... Påskeferie på hytta med en kopis.. Kan det bli bedre? Sikkert mye morsommere for begge ungene enn å feire påske hver for seg. Men om det blir like moro for dere er en annen sak... Jeg synes han bør få prøve det siden han er innstilt på det selv og dere kjenner familien godt. Så får dere foreldre prøve å nyte alenetiden som best dere kan... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg ville nok ikke vært bekymret for hvordan han ville hatt det, hvis jeg kjente familien godt og viste at han også ville dette, men jeg hadde ikke hatt lyst til at han skulle vært bortreist når jeg selv har ferie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janeymor Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Ja, ja jeg får vel sende den lille gullklumpen min avgårde .. Det er så rart at de blir så store så fort... De reiser i dag og kommer hjem på torsdag, så sånn sett får vi likevel mange påskeferie dager sammen når han kommer hjem... Takk for alle svar. Hønemora 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det ville jeg ikke hatt noen problemer med, hvis han var positiv til det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Ja, send han av gårde. Han kommer sikkert til å kose seg stort + at han vil lære at han kan klare seg uten deg. Og det er bra lærdom. Snuppa var med på en slik tur da ho var ca. 8. Det vare bare en helg, men det var mye lenger unna. Jeg var hjemme og koste meg med andre ting:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Går så fintn atte! Særlig når det er fra i dag til skjærtorsdag, da får dere jo påskehelga sammen alikevel. ) Guttene kommer til å kose seg glugg fordervet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orio Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ''jeg er ganske sikker på at det går bra.'' Da er det vel ingen grunn til at han ikke skulle få lov å dra? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Å guri - hør om de kan ta med en 6 åring eller en 8-åring i tillegg...! De skal få velge på øverste hylle, her altså... *for øyeblikket drittlei* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238778523' post='4125590] Å guri - hør om de kan ta med en 6 åring eller en 8-åring i tillegg...! De skal få velge på øverste hylle, her altså... *for øyeblikket drittlei* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Nei hadde ikke gjort det. Synes at de få feriene som man deler i vår travle hverdag må tilbringes med aller nærmeste familie. Men han kommer hjem til den virkelige påskeferien begynner....og får påskedagene hjemme 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ;-) Å, måtte det bli leggetid...! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238780367' post='4125610] Å, måtte det bli leggetid...! ;-) Kan du ikke bare stille klokka et par timer frem, og så forkynne med stor styrke at nå er det nesten natten?!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238780367' post='4125610] Å, måtte det bli leggetid...! ;-) Har du vurdert valium? ;-) Ellers tenker jeg at "drittlei" var nokså bokstavelig...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.