Lotte :o) Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Har du vurdert valium? ;-) Ellers tenker jeg at "drittlei" var nokså bokstavelig...;-) De to yngste sovna før kl 20. Kvelden er reddet ;-) Nå er det bare kompisen på 8 og meg. Barn er så hyggelige hver for seg! ;D I flokk er de av og til "#¤%%&&%¤#¤#". *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Så lenge jeg var trygg på at ungen hadde det godt og trygt, så hadde jeg ikke hatt noen problemer. Savnet ungen, ja, men det hadde gått helt greit 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Men han kommer hjem til den virkelige påskeferien begynner....og får påskedagene hjemme Den _virkelige_ påskeferien? *ser uforstående på togli* ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238778523' post='4125590] Å guri - hør om de kan ta med en 6 åring eller en 8-åring i tillegg...! De skal få velge på øverste hylle, her altså... *for øyeblikket drittlei* *LOL* hiver meg på den der - og påskeferien har nettopp begynt... *river meg i håret og håper på noen dager med godvær* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Kan du ikke bare stille klokka et par timer frem, og så forkynne med stor styrke at nå er det nesten natten?!? De to yngste sovna før 20, jippi! :-))) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 *LOL* hiver meg på den der - og påskeferien har nettopp begynt... *river meg i håret og håper på noen dager med godvær* I morgen er det meldt bra, men resten av påska skal det bøtte ned! *ser for meg Lekeland, svømmehall og brettspill* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1238784463' post='4125680] I morgen er det meldt bra, men resten av påska skal det bøtte ned! *ser for meg Lekeland, svømmehall og brettspill* hm? Bøtte ned? På yr.no meldes regn på søndag, mandag og onsdag ellers ser det da riktig så bra ut. Du må pusse både briller og pc-skjerm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 hm? Bøtte ned? På yr.no meldes regn på søndag, mandag og onsdag ellers ser det da riktig så bra ut. Du må pusse både briller og pc-skjerm. Neida, jeg har hørt på radio. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Den _virkelige_ påskeferien? *ser uforstående på togli* ;-) Er du ikke imponert over at jeg som er lærer skjønner at enkelte faktisk også må jobbe mandag, tirsdag og halve onsdag i påska? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er du ikke imponert over at jeg som er lærer skjønner at enkelte faktisk også må jobbe mandag, tirsdag og halve onsdag i påska? Fantastisk:-) Det er arbeidsdager på min jobb, men jeg kan ikke huske sist gang jeg jobbet i påska. Har kanskje skjedd en gang på tidlig 90-tall, om noensinne. Vi har veldig gode muligheter for å avspassere eller ta feriedager, men jeg overraskes hvert år av dem som likevel _velger_ å jobbe disse tre dagene - _hvert_ år! ;-) En av dem som gjør det, jobber også hver eneste romjul *rister oppgitt på hodet* Hilsen feriebaronen, AKA 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Fantastisk:-) Det er arbeidsdager på min jobb, men jeg kan ikke huske sist gang jeg jobbet i påska. Har kanskje skjedd en gang på tidlig 90-tall, om noensinne. Vi har veldig gode muligheter for å avspassere eller ta feriedager, men jeg overraskes hvert år av dem som likevel _velger_ å jobbe disse tre dagene - _hvert_ år! ;-) En av dem som gjør det, jobber også hver eneste romjul *rister oppgitt på hodet* Hilsen feriebaronen, AKA Det er ikke alle som kan eller har råd til å ta fri de dagene, vet du Mannen min skal jobbe mandag og tirsdag, men ta fri onsdag. De har fullt opp på jobben, så han har egentlig ikke noe valg. Selv må jeg nok også jobbe litt med undervisningsplanlegging, men har fått gjort unna litt i forkant av påska. Deilig å ta seg nesten helt fri 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det er ikke alle som kan eller har råd til å ta fri de dagene, vet du Mannen min skal jobbe mandag og tirsdag, men ta fri onsdag. De har fullt opp på jobben, så han har egentlig ikke noe valg. Selv må jeg nok også jobbe litt med undervisningsplanlegging, men har fått gjort unna litt i forkant av påska. Deilig å ta seg nesten helt fri ''Det er ikke alle som kan eller har råd til å ta fri de dagene, vet du ;)'' Ja, det er det, men alle her _kan_ ta fri, og dem jeg tenker på har ihevrtfall råd til det;-) Hos han som jobber hele jula og hele påska, men som avspasserer enkelte dager om sommeren for å dra ut og seile _alene_, har jeg en mistanke om at jobbinga i høytidene gjøres for å slippe å være hjemme, men det er kanskje stygt å tenke slik.... ;;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 ''Det er ikke alle som kan eller har råd til å ta fri de dagene, vet du ;)'' Ja, det er det, men alle her _kan_ ta fri, og dem jeg tenker på har ihevrtfall råd til det;-) Hos han som jobber hele jula og hele påska, men som avspasserer enkelte dager om sommeren for å dra ut og seile _alene_, har jeg en mistanke om at jobbinga i høytidene gjøres for å slippe å være hjemme, men det er kanskje stygt å tenke slik.... ;;-) Helt enig med deg der! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg er hysterisk hønemor, men dette hadde jeg sagt ja til. Når det bare er 1,5 timer unna også. så kan du jo hente ham dersom det går helt galt. Hvilket det helt sikkert ikke gjør. Men nå har vel ungen allerede reist, tenker jeg... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heffalump Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Uten tvil JA. Sendte nettopp 5-åringen sammen med familien til en venninne fra bhg, de skal være borte i 4 dager. I vinterferien var hun en hel uke alene hos tanta som bor 50 mil unna oss. Har ingen problemer med sånt - det er sunt for ungen og sunt for resten av familien å være borte fra hverandre innimellom! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.