morsan Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Jeg ga junior en klem tidligere i kveld, og da fikk jeg flere nuss på kinnet. Han spurte meg hvordan jeg gjorde det, først og fremst med 'timingen' på smasket, så jeg måtte demonstrere med å nusse _han_ på kinnet, slik at han deretter kunne herme som best han kunne. Kommentaren var "Jeg må jo øve meg litt, vet du!" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest høstløv Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Så søtt. Jeg trodde å nusse var en medfødt evne! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Så søtt. Jeg trodde å nusse var en medfødt evne! Han vil nok være på den sikre siden at han har dette "inne" når sjansen byr seg:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Skjønn fyr ) Hvor gammel er han? *ser for seg en potensiell svigersønn* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Skjønn fyr ) Hvor gammel er han? *ser for seg en potensiell svigersønn* Blir 12 til sommeren:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Blir 12 til sommeren:-) Okei, da bestiller jeg han til eldstejenta som også blir 12 til sommeren (men hun påstår at 11-12 år gamle gutter er driiiitbarnslige ;-)) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Okei, da bestiller jeg han til eldstejenta som også blir 12 til sommeren (men hun påstår at 11-12 år gamle gutter er driiiitbarnslige ;-)) Og det har hun helt rett i!! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Og det har hun helt rett i!! ;-) Noen år til på baken, så ordner det seg nok 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Så herlig innlegg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 He he. Så søt, selv om han sikkert heller foretrekker å være tøff 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 He he. Så søt, selv om han sikkert heller foretrekker å være tøff I ren familiesammenheng er det fortsatt veldig stas å være både søt og mors lille gutt! :-) Men man må selvsagt se an tid og sted...*S* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 I ren familiesammenheng er det fortsatt veldig stas å være både søt og mors lille gutt! :-) Men man må selvsagt se an tid og sted...*S* *He he* Jeg fikk sånn kjeft av sønnen min en dag han kom hjem med en kompis. Mora sto og rocket med rockeringen mens jeg etter hans mening spilte ukul musikk. Det var Albanias bidrag til årets MGP Jeg ante en litt humoristisk undertone i kjeftinga Forresten spurte jeg kompisen om han kan rocke, for han tok den andre rockeringen. "Ja, jeg spiller i band" svarte han. Han ble så flau da det gikk opp for han hva jeg mente ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 *He he* Jeg fikk sånn kjeft av sønnen min en dag han kom hjem med en kompis. Mora sto og rocket med rockeringen mens jeg etter hans mening spilte ukul musikk. Det var Albanias bidrag til årets MGP Jeg ante en litt humoristisk undertone i kjeftinga Forresten spurte jeg kompisen om han kan rocke, for han tok den andre rockeringen. "Ja, jeg spiller i band" svarte han. Han ble så flau da det gikk opp for han hva jeg mente ) LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Så hyggelig at han fremdeles synes det er greit å øve med deg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Herlig! Jentungen (hun er et halv år eldre????) er langt forbi den fasen.....Men innimellom hun spør fremdeles, med håp i stemmen, om hun kan får sove inne hos oss :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Så hyggelig at han fremdeles synes det er greit å øve med deg! Han er så opptatt av kos at jeg vanskelig kan skjønne at det noen gang tar slutt:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 Herlig! Jentungen (hun er et halv år eldre????) er langt forbi den fasen.....Men innimellom hun spør fremdeles, med håp i stemmen, om hun kan får sove inne hos oss :-) Jenter blir jo gjerne litt fortere stor:-) Når jeg ser på gutta på trinnet sammenlignet med jentene, så skjønner jeg jo veldig godt at jentene svermer for dem som er litt eldre...;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Han er så opptatt av kos at jeg vanskelig kan skjønne at det noen gang tar slutt:-) ''Han er så opptatt av kos at jeg vanskelig kan skjønne at det noen gang tar slutt:-)'' Min også! Han er vel omtrent på alder med din, litt yngre kanskje? Blir 11 til høsten og når vi er hjemme er han en kosegutt av dimensjoner! Om jeg treffer på ham på skolen må jeg holde meg på flere meters avstand i tilfelle noen av kompisene ser oss - for det å bli sett sammen med mora si på skolen, det er flaut ass! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 ''Han er så opptatt av kos at jeg vanskelig kan skjønne at det noen gang tar slutt:-)'' Min også! Han er vel omtrent på alder med din, litt yngre kanskje? Blir 11 til høsten og når vi er hjemme er han en kosegutt av dimensjoner! Om jeg treffer på ham på skolen må jeg holde meg på flere meters avstand i tilfelle noen av kompisene ser oss - for det å bli sett sammen med mora si på skolen, det er flaut ass! ;o) :-) Min tåler å bli sett sammen med meg (men dette skjer ikke på skola, da, men f eks på butikken), men det er uhyre viktig hva jeg sier og gjør, ja. Og det gjelder ikke bare overfor kompiser. Han kan bli flau hvis jeg sier noe "rart" til ekspeditøren osv. Men hjemme er det full kos fortsatt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Han er så opptatt av kos at jeg vanskelig kan skjønne at det noen gang tar slutt:-) For ikke lenge siden kom tenåringen og la seg inntil meg i sofaen. Da gikk det opp for meg at hun er blitt stor. Like stor som meg, he he. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.