Gå til innhold

Viktig pubertetstrening

morsan

Anbefalte innlegg

Jeg ga junior en klem tidligere i kveld, og da fikk jeg flere nuss på kinnet. Han spurte meg hvordan jeg gjorde det, først og fremst med 'timingen' på smasket, så jeg måtte demonstrere med å nusse _han_ på kinnet, slik at han deretter kunne herme som best han kunne.

Kommentaren var "Jeg må jo øve meg litt, vet du!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så søtt.

Jeg trodde å nusse var en medfødt evne!

Han vil nok være på den sikre siden at han har dette "inne" når sjansen byr seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Blir 12 til sommeren:-)

Okei, da bestiller jeg han til eldstejenta som også blir 12 til sommeren ;)

(men hun påstår at 11-12 år gamle gutter er driiiitbarnslige ;-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, da bestiller jeg han til eldstejenta som også blir 12 til sommeren ;)

(men hun påstår at 11-12 år gamle gutter er driiiitbarnslige ;-))

Og det har hun helt rett i!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Så søt, selv om han sikkert heller foretrekker å være tøff ;)

I ren familiesammenheng er det fortsatt veldig stas å være både søt og mors lille gutt! :-) Men man må selvsagt se an tid og sted...*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

I ren familiesammenheng er det fortsatt veldig stas å være både søt og mors lille gutt! :-) Men man må selvsagt se an tid og sted...*S*

*He he* Jeg fikk sånn kjeft av sønnen min en dag han kom hjem med en kompis. Mora sto og rocket med rockeringen mens jeg etter hans mening spilte ukul musikk. Det var Albanias bidrag til årets MGP ;)

Jeg ante en litt humoristisk undertone i kjeftinga ;)

Forresten spurte jeg kompisen om han kan rocke, for han tok den andre rockeringen. "Ja, jeg spiller i band" svarte han. Han ble så flau da det gikk opp for han hva jeg mente ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*He he* Jeg fikk sånn kjeft av sønnen min en dag han kom hjem med en kompis. Mora sto og rocket med rockeringen mens jeg etter hans mening spilte ukul musikk. Det var Albanias bidrag til årets MGP ;)

Jeg ante en litt humoristisk undertone i kjeftinga ;)

Forresten spurte jeg kompisen om han kan rocke, for han tok den andre rockeringen. "Ja, jeg spiller i band" svarte han. Han ble så flau da det gikk opp for han hva jeg mente ;))

LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig!

Jentungen (hun er et halv år eldre????) er langt forbi den fasen.....Men innimellom hun spør fremdeles, med håp i stemmen, om hun kan får sove inne hos oss :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at han fremdeles synes det er greit å øve med deg!

Han er så opptatt av kos at jeg vanskelig kan skjønne at det noen gang tar slutt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig!

Jentungen (hun er et halv år eldre????) er langt forbi den fasen.....Men innimellom hun spør fremdeles, med håp i stemmen, om hun kan får sove inne hos oss :-)

Jenter blir jo gjerne litt fortere stor:-) Når jeg ser på gutta på trinnet sammenlignet med jentene, så skjønner jeg jo veldig godt at jentene svermer for dem som er litt eldre...;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er så opptatt av kos at jeg vanskelig kan skjønne at det noen gang tar slutt:-)

''Han er så opptatt av kos at jeg vanskelig kan skjønne at det noen gang tar slutt:-)''

Min også! Han er vel omtrent på alder med din, litt yngre kanskje? Blir 11 til høsten og når vi er hjemme er han en kosegutt av dimensjoner! Om jeg treffer på ham på skolen må jeg holde meg på flere meters avstand i tilfelle noen av kompisene ser oss - for det å bli sett sammen med mora si på skolen, det er flaut ass! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Han er så opptatt av kos at jeg vanskelig kan skjønne at det noen gang tar slutt:-)''

Min også! Han er vel omtrent på alder med din, litt yngre kanskje? Blir 11 til høsten og når vi er hjemme er han en kosegutt av dimensjoner! Om jeg treffer på ham på skolen må jeg holde meg på flere meters avstand i tilfelle noen av kompisene ser oss - for det å bli sett sammen med mora si på skolen, det er flaut ass! ;o)

:-) Min tåler å bli sett sammen med meg (men dette skjer ikke på skola, da, men f eks på butikken), men det er uhyre viktig hva jeg sier og gjør, ja.

Og det gjelder ikke bare overfor kompiser. Han kan bli flau hvis jeg sier noe "rart" til ekspeditøren osv.

Men hjemme er det full kos fortsatt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

For ikke lenge siden kom tenåringen og la seg inntil meg i sofaen. Da gikk det opp for meg at hun er blitt stor. Like stor som meg, he he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...