Gå til innhold

Viktig pubertetstrening

morsan

Anbefalte innlegg

:-) Min tåler å bli sett sammen med meg (men dette skjer ikke på skola, da, men f eks på butikken), men det er uhyre viktig hva jeg sier og gjør, ja.

Og det gjelder ikke bare overfor kompiser. Han kan bli flau hvis jeg sier noe "rart" til ekspeditøren osv.

Men hjemme er det full kos fortsatt. :-)

Snuppa (8 år) har i flere år syntes det er grusomt pinlig om jeg snakker med noen jeg ikke kjenner av en eller annen grunn. Når man er på tur hender det jo man veksler noen ord med folk man møter f.eks. "Mamma da! Du kjenner ham ikke, hvorfor må du snakke med ham da?!" *Hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snuppa (8 år) har i flere år syntes det er grusomt pinlig om jeg snakker med noen jeg ikke kjenner av en eller annen grunn. Når man er på tur hender det jo man veksler noen ord med folk man møter f.eks. "Mamma da! Du kjenner ham ikke, hvorfor må du snakke med ham da?!" *Hehe*

*S* Junior så den nyskilte moren til en kompis småprate med en på bussen, og trodde at hun nå kanskje hadde fått seg kjæreste;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ikke lenge siden kom tenåringen og la seg inntil meg i sofaen. Da gikk det opp for meg at hun er blitt stor. Like stor som meg, he he.

*he he*

Min har (heldigvis) et stykke igjen å vokse forbi sin mor, men jeg håper jo han gjør det etterhvert:-)

En kompis som er bare få cm høyere har vokst fra sin mor, og det er han utrolig stolt over. Tror nok min gutt føler seg litt liten da, som fortsatt er langt lavere enn mora si.

Men man måste jamföra! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

*he he*

Min har (heldigvis) et stykke igjen å vokse forbi sin mor, men jeg håper jo han gjør det etterhvert:-)

En kompis som er bare få cm høyere har vokst fra sin mor, og det er han utrolig stolt over. Tror nok min gutt føler seg litt liten da, som fortsatt er langt lavere enn mora si.

Men man måste jamföra! :-)

Er det 12 år han er? Min sønn er akkurat blitt 11 år, men har 20 cm før han tar meg igjen, Jeg er ikke spesielt høy. Datteren min tar meg igjen hvis hun vokser 3 cm til ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det 12 år han er? Min sønn er akkurat blitt 11 år, men har 20 cm før han tar meg igjen, Jeg er ikke spesielt høy. Datteren min tar meg igjen hvis hun vokser 3 cm til ;o)

Han fyller 12 til sommeren. Han er ikke superhøy til gutt å være, men trolig litt over gjenomsnittet, han er vel ca 157 cm skulle jeg tro. Jeg er 20 cm mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Han fyller 12 til sommeren. Han er ikke superhøy til gutt å være, men trolig litt over gjenomsnittet, han er vel ca 157 cm skulle jeg tro. Jeg er 20 cm mer.

Han er da ganske høy da, og det er du også i forhold til meg :o)

Sønnen min er 143 cm, og han har nesten stått i ro det siste året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Det er rat når man må se opp på ungene sine. Min er 1.81 nå og han kommer til å bli veldig lang,tror jeg. Garantert over 1.90.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rat når man må se opp på ungene sine. Min er 1.81 nå og han kommer til å bli veldig lang,tror jeg. Garantert over 1.90.

*S* Ja, jeg tenker det blir rart når den tid kommer:-)

Jeg må jo si at jeg tar det for gitt at han fyker forbi meg. Han tangerer med allerede mht skostørrelse.;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

1,90 er en flott høyde :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...