Gå til innhold

Musikk til 6-7 åringer

astridny

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 åringen vår liker godt å lytte på musikk. Og smaken er egentlig ganske allsidig.

Hun er ikke for stor til å like barnemusikk av det tradisjonelle slaget. (heldigvis...) Ellers er det diss junior MGP vinnerne, Malin, Celine, BalckSheeps og hva de heter alle sammen. Musikk fra filmer hun har sett liker hun også, Grease, Mamma Mia, Anny, ymse Disneyfilmer...Alt som kan danses til, sånne danser med spesielle trinn, type ketchupsangen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Min 6-åring blir veldig påvirket av det jeg spiller, så hun liker disco, pop og techno. Abba og Alexander Rybak er veldig in for tiden. Det samme med alle lands bidrag til årets internasjonale finale i MGP.

Hun er også veldig glad i Barbie girl. Den kan hun soille om og om igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah Montana, Hits for Kids, Anne, Malin, Celine, AF1, High School Musical, Hairspray, Annie, Mamma Mia, Alexander Rybak, MGPjr, Marit Larsen, DumDumBoys osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min 6-åring blir veldig påvirket av det jeg spiller, så hun liker disco, pop og techno. Abba og Alexander Rybak er veldig in for tiden. Det samme med alle lands bidrag til årets internasjonale finale i MGP.

Hun er også veldig glad i Barbie girl. Den kan hun soille om og om igjen.

det er lenge siden jeg hadde så lite barn, men jeg mener å huske at han foruten datidens barnehits også storkoste seg med Knudsen og Ludvigsen og Trond Viggo.

Og det gjør han fortsatt innimellom:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

det er lenge siden jeg hadde så lite barn, men jeg mener å huske at han foruten datidens barnehits også storkoste seg med Knudsen og Ludvigsen og Trond Viggo.

Og det gjør han fortsatt innimellom:-)

Ja, de artistene du nevner har jeg spilt veldig mye her :o) Det later likevel til at ungene aldri har blitt så hekta som mora ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...