astridny Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hei. Hva slags musikk hører deres 6-7 åringer på? På forhånd takk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 7 åringen vår liker godt å lytte på musikk. Og smaken er egentlig ganske allsidig. Hun er ikke for stor til å like barnemusikk av det tradisjonelle slaget. (heldigvis...) Ellers er det diss junior MGP vinnerne, Malin, Celine, BalckSheeps og hva de heter alle sammen. Musikk fra filmer hun har sett liker hun også, Grease, Mamma Mia, Anny, ymse Disneyfilmer...Alt som kan danses til, sånne danser med spesielle trinn, type ketchupsangen.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 AF1 og MGP Jr er populært. Ellers f.eks. Hits for Kids og Mika. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waxo Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hip-Hop er det store her i huset :-) Da danser han så svetten renner oppover :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Min 6-åring blir veldig påvirket av det jeg spiller, så hun liker disco, pop og techno. Abba og Alexander Rybak er veldig in for tiden. Det samme med alle lands bidrag til årets internasjonale finale i MGP. Hun er også veldig glad i Barbie girl. Den kan hun soille om og om igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hannah Montana, Hits for Kids, Anne, Malin, Celine, AF1, High School Musical, Hairspray, Annie, Mamma Mia, Alexander Rybak, MGPjr, Marit Larsen, DumDumBoys osv... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Min 6-åring blir veldig påvirket av det jeg spiller, så hun liker disco, pop og techno. Abba og Alexander Rybak er veldig in for tiden. Det samme med alle lands bidrag til årets internasjonale finale i MGP. Hun er også veldig glad i Barbie girl. Den kan hun soille om og om igjen. det er lenge siden jeg hadde så lite barn, men jeg mener å huske at han foruten datidens barnehits også storkoste seg med Knudsen og Ludvigsen og Trond Viggo. Og det gjør han fortsatt innimellom:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 det er lenge siden jeg hadde så lite barn, men jeg mener å huske at han foruten datidens barnehits også storkoste seg med Knudsen og Ludvigsen og Trond Viggo. Og det gjør han fortsatt innimellom:-) Ja, de artistene du nevner har jeg spilt veldig mye her ) Det later likevel til at ungene aldri har blitt så hekta som mora 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.