Gå til innhold

datakyndige

Anbefalte innlegg

Gjest ferieplanlegger
Skrevet

har en pc med vista. har hele tiden hatt et fint sidepanel, der klokka vises, bildene jeg har på pc vises etter tur osv. en person skulle renske opp i maskinen, og nå er jammen sidepanelet borte! har søkt på pc, der står det at det programmet/filen ikke fins. hvordan kan jeg gjennopprette dette sidepanelet?

Gjest xbellax
Skrevet

Har du CCleaner? Last ned siste versjon, den både renser og retter endel feil. Ellers aner jeg ikke, du søker i startmenyen?

Skrevet

Trykk på Windowssymbolet nede i venstre hjørne, kontrollpanel, Egenskaper for Window sidepanel, og derfra får du fikse resten selv.

Skrevet

Har du CCleaner? Last ned siste versjon, den både renser og retter endel feil. Ellers aner jeg ikke, du søker i startmenyen?

Jeg tror nok ikke CrapCleaner kan hjelpe med at sidebar er borte. Det er et ryddeprogram.

Skrevet

nei nei, ikke CCleaner, den er ikke bra

Gjest jadda, jadda
Skrevet

"Nei, nei, ikke Ccleaner. Det er ikke bra"

Det holder ikke vet du. Når du så bastant ønsker å fraråde et program så bør du i det minste også legge til minst en god grunn til at du fraråder dette programmet.

Selv kjører jeg Ccleaner og har ikke merket noe problem med det. Tvert i mot ser det ut til å renske ganske grundig, men det er jo valg for det da som hver og en kan huka av eller på.

Men jeg kan enes med at dette ikke er et program for å få orden på sidevinduet igjen da, da dette ikke har noe med hverandre å gjøre. (oppretting og rensing)

En oppe her gav jo en god beskrivelse på hvordan få tilbake vinduet igjen.

Onsdag1365380628
Skrevet

Det holder ikke vet du. Når du så bastant ønsker å fraråde et program så bør du i det minste også legge til minst en god grunn til at du fraråder dette programmet.

Selv kjører jeg Ccleaner og har ikke merket noe problem med det. Tvert i mot ser det ut til å renske ganske grundig, men det er jo valg for det da som hver og en kan huka av eller på.

Men jeg kan enes med at dette ikke er et program for å få orden på sidevinduet igjen da, da dette ikke har noe med hverandre å gjøre. (oppretting og rensing)

''Nei, nei, ikke Ccleaner. Det er ikke bra"

''

Signerer..bruker selv dette programmet og er kjempefornøyd. Synes også man bør forklare seg når man fraråder folk bruke noe som faktisk fungerer.

Gjest xbellax
Skrevet

Aldri vært så fornøyd med noe som ccleaner, ordner og fikser og sletter mye søppel på maskinen så jeg er ihvertfalll fornøyd.

Skrevet

Beklager at jeg ikke kom med en timeslang forklaring til hvorfor CCleaner ikke er bra!

Gjest jadda, jadda
Skrevet

Beklager at jeg ikke kom med en timeslang forklaring til hvorfor CCleaner ikke er bra!

Trenger ikke en timeslang forklaring vet du. Men i allefall en god grunn til at du virkelig fraråder folk å bruke det bør en vel kunne "kreve".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...