Gjest tramppolina Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hva er fordelene og ulempene med trampoliner på tre og fire meter? Vi har ikke så stor plass, men mener jeg har hørt at det er "best" med 4 meter trampoline. Noen som kan komme med innspill? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Lettere å falle av en liten trampoline. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @krøll Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Tror ikke det gjør så store forskjellen. Bare husk sikkerhetsnett. Og at det er som regel en maks belastning på trampolina på ca 100 kilo. Så fire-fem unger som hopper samtidig er ikke så lurt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Bedre sprett i 4-meters. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofline Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jo større jo morsommere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Kjøp så stor trampoline som dere har plass til! Jo større, jo bedre! ) Vår er på 3,6 m og jeg skulle gjerne hatt større, men de var utsolgt for 4 m da jeg kjøpte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Jo større jo bedre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.