Bookworm Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Og den nyeste, En plass i solen, er minst like bra. Gleder meg til den:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Ja, du bør helst starte i riktig ende p.g.a. utviklingen i privatlivet til Annika. Der skjer det stadig ting. Pluss at hun av og til nevner de forrige mordmysteriene. Jeg lurer på om Sprengeren var den første, men er langt fra sikker. Sprengeren Studio Sex Paradiset Prime Time Den røde vargen Nobels testamente Livstid En plass i solen 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Jeg har faktisk ikke lest noe av henne før - men det skal jeg jammen gjøre noe med! Bør jeg starte med hennes første bøker da? Ja, gjør det! Du få med deg hele storyen om Annika Bengtzon. Jeg synes Liza Marklund skriver veldig lett og greit å lese, samtidig som det er spennende. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Ja, gjør det! Du få med deg hele storyen om Annika Bengtzon. Jeg synes Liza Marklund skriver veldig lett og greit å lese, samtidig som det er spennende. Det skal jeg! 0 Siter
Babette Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Så det er Annika som er hovedpersonen? Jeg trodde først det var Nina (politikvinnen), men det ble mer og mer Annika. Snedig slutt forresten! Skal ta en tur på biblioteket over påske og hive meg over bøkene :-) Ja, Annika er hovedperson og gjenganger i alle bøkene. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Sprengeren Studio Sex Paradiset Prime Time Den røde vargen Nobels testamente Livstid En plass i solen Skal ta lista med på biblioteket :-) Jeg har hatt sånne raptuser de siste årene med Mankell, Jo Nesbø og sikkert noen andre også :-) Stod plutselig litt stille her nå. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Måtte kjøpe meg ei ny bok etter Øya - og kjøpte Livstid av Liza Marklund. Ble akkurat ferdig - veldig spennende bok! Den har jeg ikke lest ennå.. Står på venteliste på biblioteket. Syns alle (nesten hvertfall) bøkene hennes har vært spennende ) Akkurat nå leser jeg den illustrerte utgaven av Da Vinci koden. Litt treg jeg, ikke fått begynt på den før nå. Men jeg synes den er veldig spennende ;O) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Jeg har faktisk ikke lest noe av henne før - men det skal jeg jammen gjøre noe med! Bør jeg starte med hennes første bøker da? Ja , les alle ) Sjekk på wikipedia for å finne kronologisk rekkefølge.. De er ikke skrevet i riktig rekkefølge liksom ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Ja, du bør helst starte i riktig ende p.g.a. utviklingen i privatlivet til Annika. Der skjer det stadig ting. Pluss at hun av og til nevner de forrige mordmysteriene. Jeg lurer på om Sprengeren var den første, men er langt fra sikker. Studio Sex er den første som ble utgitt, men så kom Sprengeren etterpå med handling som foregår _før_ Studio Sex. Litt forvirrende det der. 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Sprengeren Studio Sex Paradiset Prime Time Den røde vargen Nobels testamente Livstid En plass i solen *Rister på hodet* Studio Sex ble utgitt før Sprengeren, men Sprengeren har handling som foregår før Studio Sex. Forvirrende. 0 Siter
erin Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 *Rister på hodet* Studio Sex ble utgitt før Sprengeren, men Sprengeren har handling som foregår før Studio Sex. Forvirrende. Omtrent som Star Wars... ) 0 Siter
Bookworm Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 *Rister på hodet* Studio Sex ble utgitt før Sprengeren, men Sprengeren har handling som foregår før Studio Sex. Forvirrende. Jeg har litt vanskelig for å tro at forlaget hennes tar feil med tanke på dette, Lillemus. Sprängeren ble utgitt 1. januar 1998, Studio Sex 1. januar 1999... http://www.piratforlaget.se/forfattare/liza-marklund/titlar;jsessionid=0C282A0BC76D1056F9F8CAFAF8EC84EF 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 *Rister på hodet* Studio Sex ble utgitt før Sprengeren, men Sprengeren har handling som foregår før Studio Sex. Forvirrende. Nei, det er omvendt. Sprengeren ble utgitt først, men i studio sex foregår handlingen før sprengeren. Studio sex (1999) - som utspiller seg åtte år før Sprängaren. Paradiset (2000) - en direkte fortsettelse av Studio sex. Prime time (2002) - tidsmessig mellom Paradiset og Sprängaren. Sprängaren (1998) Den röda vargen (2003) - en frittstående roman som starter der Sprängaren sluttet. Nobels testamente (2006) Livstid (2007) En plass i solen (2008) 0 Siter
Lillemus Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Nei, det er omvendt. Sprengeren ble utgitt først, men i studio sex foregår handlingen før sprengeren. Studio sex (1999) - som utspiller seg åtte år før Sprängaren. Paradiset (2000) - en direkte fortsettelse av Studio sex. Prime time (2002) - tidsmessig mellom Paradiset og Sprängaren. Sprängaren (1998) Den röda vargen (2003) - en frittstående roman som starter der Sprängaren sluttet. Nobels testamente (2006) Livstid (2007) En plass i solen (2008) Jeg husker i alle fall at det er en bok som kom etter den første, men som har handling som foregår før den - du har sikkert rett i rekkefølgen. ) Husker bare at jeg slet litt med å nummerere bøkene på biblioteket, folk vil jo gjerne lese dem i rett rekkefølge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.