Gå til innhold

Hvem har mistet et barn i Haugesund

Gjest tre-fire timer uten å være savnet

Anbefalte innlegg

Et uhell kan også være hendig. Som hvis mannen ramler i trappa og brekker beina i det han skal inn på soverommet for å kverke kjerringa.

I noens øyne kan det også være et hendig uhell om svigermor ramler ut av vinduet.

Hehe, ja alt kommer an på øyet som ser:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239455174' post='4129867]

*LOL*

Evt. hvis stebarn brekker foten og ikke kan komme på langvarig julebesøk ;-)

Huff, den svar stygg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1239455174' post='4129867]

*LOL*

Evt. hvis stebarn brekker foten og ikke kan komme på langvarig julebesøk ;-)

*Bookworm skal slutte å skrive så himla fort*

Den VAR stygg, mente jeg selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo styggere jo bedre, for min humor. Jeg synes den var morsom.

Jada, jeg humret av den jeg også:-) Jeg har en temmelig svart form for humor, selv jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Attekattenoa

Å beskylde eller mistenkeligjøre folk for omsorgssvikt på ett forum på internett synes jeg er en skikkelig uting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Utrolig hvor raskt enkelte karakteriserer andres oppførsel som omsorgssvikt. Omsorgssvikt skjer om foreldre _over tid_ neglisjerer barnas behov.

Et tilfelle som beskrevet i artikkelen kan skje nær sagt hvem som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista nikket

Det kunne ha vært meg og mannen. Vår datter var utbryterdronning. Utrolig hvor mange ganger vi måtte lete etter henne og hun var glup nok til å finne løsninger. Til slutt fant vi en måte og det var en sånn dørlenke som vi festet helt på toppen av døra og da rakk hun ikke opp. Vi så flere ganger det sto en stol foran døra og stekespader og andre lange ting liggende på gulvet. Til slutt ga hun opp og forsto at det var hun som måtte bli høyere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stor forskjell på unger også da. Jeg husker jeg fant en av mine i pysjen og pappas store støvler i sandkassen kl 7 en morgen. Hadde krøpet ut av vinduet.

Lette forøvrig mange ganger etter den ungen. Han likte å gjemme seg bort og lo godt da vi endelig fant han.

Ikke vær for rask til å dømme andre ut ifra det du leser i en avis. Det du leser der må du jo også ofte gange med minst 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

black wealch

Det er stor forskjell på unger også da. Jeg husker jeg fant en av mine i pysjen og pappas store støvler i sandkassen kl 7 en morgen. Hadde krøpet ut av vinduet.

Lette forøvrig mange ganger etter den ungen. Han likte å gjemme seg bort og lo godt da vi endelig fant han.

Ikke vær for rask til å dømme andre ut ifra det du leser i en avis. Det du leser der må du jo også ofte gange med minst 10.

''Det du leser der må du jo også ofte gange med minst 10.''

dele på 10 kanskje ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et uhell kan også være hendig. Som hvis mannen ramler i trappa og brekker beina i det han skal inn på soverommet for å kverke kjerringa.

I noens øyne kan det også være et hendig uhell om svigermor ramler ut av vinduet.

LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...