Gjest Fra den gamle skole Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Jeg hadde vært veldig glad om min mann hadde gjort alt det. Han er av den litt gamlere klassen som har for seg at slikt er kvinnfolkarbeid (samtidig som han synes det er veldig stas at jeg mekker bil og skal bytte olje på traktoren hans Jeg mener at husarbeid er delt ansvar så lenge vi er voksne mennesker som begge jobber fulle jobber. Han er veldig flink med støvsugeren, men utover det så må nok jeg ta kontrollen. Lakenfarge etc hadde jeg ikke brydd meg om. Senger er nemmelig også mitt domene (!) så jeg hadde bare blitt glad for å slippe en gang. Takk og lov så skal vi snart prøve ut en ny vaskehjelp, blir kjempeglad om det fungerer med henne. Vi hadde vaskehjelp før som desverre måtte slutte og det å komme hjem til vasket hus hver fredag etter en lang arbeidsuke var gull verdt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjerringtema!!!!!!!!!!! Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Dette blir for kjerring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Lakenfargen hadde jeg ikke brydd meg om i det hele tatt, men direkte slurv mht husvask hadde jeg sagt fra om. Mannen min hadde garantert også sagt ifra til meg om jeg slurva med bilvasken. For meg er det ikke slik at vi kvinnefolk skal ta til takke, og være glad til, med det mannen bidrar med av huslige sysler. Det er ikke sikkert mannen min gjør husvasken like nøye som meg, og det forventer jeg heller ikke. Jeg synes allikevel det må gå an å si fra dersom han har vaska dolokket og "glemt" å vaske doringen e.l. Hadde han støvsugd midt på gulvet og droppa å ta i hjørnene, så hadde jeg også sagt ifra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Hvorfor skal man være så fryktelig takknemmelige om mannen gjør sin del av husarbeidet? Vi jobber fullt begge to så det skulle bare mangle syns jeg. Selvfølgelig skal det ikke ligge støv i krokene. Akkurat lakenet hadde jeg kanskje ikke kommentert, men sørget for at det ble pakket langt vekk til neste gang. Enig med deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 LOL, dette innlegget ble skrevet én uke etter 1. april, så du bør sjekke kalenederen;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 LOL, dette innlegget ble skrevet én uke etter 1. april, så du bør sjekke kalenederen;-) ?? *jobber hardt med å få igang hjernecellene* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 ?? *jobber hardt med å få igang hjernecellene* Klage på fel farge på laknene = aprilspøk... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Klage på fel farge på laknene = aprilspøk... Ok, sorry at jeg er litt treg i pappen idag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Har ikke lest de andre svarene du har fått, men er håper og tror at dette er et tulleinnlegg skrevet kun for å provosere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har klaget på oppheng av vask et par ganger, for trusene mine henger han opp i en ball... Fargevalg henger jeg meg ikke opp i, og all vask er bedre enn ingen vask, særlig når jeg slipper å gjøre det. Hadde jeg vært gift med deg og fått vite hva du skriver her hadde jeg blitt skikkelig skuffa og lei meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletia Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg håper dette er et tulleinnlegg. Hvis ikke bør du ta deg sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Jeg har klaget på oppheng av vask et par ganger, for trusene mine henger han opp i en ball... Fargevalg henger jeg meg ikke opp i, og all vask er bedre enn ingen vask, særlig når jeg slipper å gjøre det. Hadde jeg vært gift med deg og fått vite hva du skriver her hadde jeg blitt skikkelig skuffa og lei meg. Jeg har også tatt meg i å kommentere oppheng av klær ved et par anledninger, når f.eks. gensere bare har blitt "kastet" over tørkestativet slik at de bli ekstra skrukkete. Det er fordi det da blir ekstraarbeid i form av stryking etterpå, og det er det kjeeedeligste jeg vet om:-) Men dette er jo ved direkte slurvete ting, og det får jeg kommentarer på fra gubben selv også, så det har egentlig ikke noe med hvem som hva i huset å gjøre. Fargevalg på sengetøyet hadde jeg aldri giddet å bry meg om... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Har du fritidsproblemer? Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Herregud Så hyggelig at du morer deg med å ta i bruk mine gamle nick igjen. Lurer på hva slags sykdom du lider av. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lakua Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Og så et BLÅTT laken da, ikke rart det er krig i denne verden. Tror du må lete og se om det kanskje finnes større problemer i verden!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.