Gå til innhold

Påske egg- rebus, trenger tips

Hushjelpen

Anbefalte innlegg

Hvordan gjør dere det med gjemming av påskeegg påskeaften?

Har to stoooore egg som jeg tenkte jeg skulle finne på noe gøy med, men barna er jo ganske store, 10 og 12 år, så det må være litt vanskelig å finne de:o)

Noen gode tips til meg?

PS:Også postet på åpent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Det de store barna likte best var da jeg hadde laget lapper som førte dem fra sted til sted både inne og utenfor huset. Det var kun hint på lappene slik at de måtte tenke selv før de leita etter ny lapp. Den siste lappen var litt vanskelig, noe om en tråd i stua. Vi hadde gjemt en taustump i vinduskarmen. De åpnet vinduet og dro i tauet. Opp kom påskeeggene :)

Vi slang tauet med eggene ut når de var på vei inn. Hvis ikke kunne de jo sett dem ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...