Gå til innhold

Intimpiercing - lodrett barbell

Anbefalte innlegg

Gjest Takk for svar på dette
Skrevet

Skal ta lodrett barbell i huden over klitoris.

Har du hatt det?

Hvordan var det å sette den?

Hvor lang tid på å gro?

Hvordan var det/er det å ha den der?

Hvilken farge valgte du på barbellen, og har du byttet til kuler med farge, i såfall hvordan var det og ble det?

Gjest Takk for svar på dette
Skrevet

''lodrett barbell ''

Hva er det?

Det er en stang med en kule i hver ende.

Denne settes loddrett i huden over klitoris (kan også settes vannrett da)

Gjest piercingdame
Skrevet

Tar innlegget seriøst jeg!!

''Har du hatt det?''Jeg har!

''Hvordan var det å sette den?''Det var j......vondt! Men det varte i et nanosekund!! Etterpå var smerten GONE! og da mener jeg at jeg ikke har hatt vondt i det hele tatt etterpå.

''Hvor lang tid på å gro?''

Jeg vasket med sånn spesial-intim-piercing-sepe i et par uker. Men siden man OVERHODET ikke har smerte, så føles det som om den er grodd før du forlater piercingstudioet.

''Hvordan var det/er det å ha den der?''

Det er deilig. Både psykisk og fysisk! ;)

''Hvilken farge valgte du på barbellen, og har du byttet til kuler med farge, i såfall hvordan var det og ble det?''

Har stål. Har ikke byttet siden. (har hatt i ett og et halvt år ca) Liker det blanke stålet best!

Noe mer du lurer på er det bare å spørre:.

Skrevet

Tar innlegget seriøst jeg!!

''Har du hatt det?''Jeg har!

''Hvordan var det å sette den?''Det var j......vondt! Men det varte i et nanosekund!! Etterpå var smerten GONE! og da mener jeg at jeg ikke har hatt vondt i det hele tatt etterpå.

''Hvor lang tid på å gro?''

Jeg vasket med sånn spesial-intim-piercing-sepe i et par uker. Men siden man OVERHODET ikke har smerte, så føles det som om den er grodd før du forlater piercingstudioet.

''Hvordan var det/er det å ha den der?''

Det er deilig. Både psykisk og fysisk! ;)

''Hvilken farge valgte du på barbellen, og har du byttet til kuler med farge, i såfall hvordan var det og ble det?''

Har stål. Har ikke byttet siden. (har hatt i ett og et halvt år ca) Liker det blanke stålet best!

Noe mer du lurer på er det bare å spørre:.

Er det ikke vond ved samleie?

Gjest piercingdame
Skrevet

Er det ikke vond ved samleie?

Nei. Snarere tvertimot! ;)

Persille1365381127
Skrevet

Nei. Snarere tvertimot! ;)

Har du bilder? Altså, jeg mener ikke at du skal legge ut bilder av deg selv, men kan du google frem noen som viser hvordan dette ser ut?

Og; gnager det? Med trange bukser f.eks? Eller merker du ikke at du har den om du ikke tenker over det?

Gjest piercingdame
Skrevet

Har du bilder? Altså, jeg mener ikke at du skal legge ut bilder av deg selv, men kan du google frem noen som viser hvordan dette ser ut?

Og; gnager det? Med trange bukser f.eks? Eller merker du ikke at du har den om du ikke tenker over det?

Akkurat det har blitt forsøkt før, de fleste bildene er desverre ikke så fine ... noen er snarere ganske frastøtende... om du googler på vch piercing finner du nok mye. (av blandet kaliber)

Men jeg har en fin strektegning en eller annen plass... skal se om jeg kan finne den.

Ang stramme bukser: Jeg kan jo ikke svare for andre enn meg selv, men jeg har ikke noe ubehag av min på noen som helst måte, i noen som helst setting. :)

Persille1365381127
Skrevet

Akkurat det har blitt forsøkt før, de fleste bildene er desverre ikke så fine ... noen er snarere ganske frastøtende... om du googler på vch piercing finner du nok mye. (av blandet kaliber)

Men jeg har en fin strektegning en eller annen plass... skal se om jeg kan finne den.

Ang stramme bukser: Jeg kan jo ikke svare for andre enn meg selv, men jeg har ikke noe ubehag av min på noen som helst måte, i noen som helst setting. :)

Så bra :) Har lurt litt på dette nemlig... Vurderer det i 30-årsgave til meg selv, er bare litt usikker på konsekvensene...

Skal google litt :)

Gjest piercingdame
Skrevet

Så bra :) Har lurt litt på dette nemlig... Vurderer det i 30-årsgave til meg selv, er bare litt usikker på konsekvensene...

Skal google litt :)

Jeg har også piercing i tunga og i brusken i øret. I forhold til dem er vch-piercingen a piece of cake. Kan bare anbefale den på det varmeste.

ps. Jeg hadde som mål turde før jeg var førti - og jammen klarte jeg det ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...