astridny Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Hei. Jeg har 2-3 tørkede blomster dekorasjoner på veggene. De er blitt meget støvete i årenes løp. Og dermed ikke like fine som ny. Hva bruker dere å gjøre med de når de er nedstlvet? Blir de kastet eller,..? Takk for svar. 0 Siter
Gjest Har drevet med det for mange år siden Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Tørkede blomster er pent synes jeg, men et herk å ha i hus til tider. Ta dem med ut og blås støvet av dem, f.eks. med en peisblåser. Spraye dem med hårlakk etterpå kan hjelpe på at de drøsser mindre. 0 Siter
songbirdy Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Hvis det er tørkede buketter så har jeg pleid å kaste de som har blitt blasse og gule i fargen. Eller plukke ut de enkeltblomstrene som er dårlige i fargen og kaste, og sette inn nye, friskere i oppsatsen. Litt styrete, men.. det er jo en skikkelig støvsamler! 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Hadde en del tørkede blomster tidligere, fordi jeg ville spare på rosebuketter o.l. som jeg fikk av gubben - helt til jeg oppdaget hvor mye støv de samlet:-( Nå er det bare den friske buketten som står framme en stund, men så blir det kastet... 0 Siter
black wealch Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Spyl de i dusjen. Går det bra tørker du de og henger de opp igjen. Tåler de det ikke kaster du dem. 0 Siter
Hushjelpen Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 iaiks... tørkede blomster, det er 90- tall altså!!!! Tørkede blomster liggende oppå et vitrineskap av furu;o) Hahaha, husker jeg hadde det... Huff nei, kast de og ønsk deg friske blomster, myyyye finere:o) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Kast dem!!!!!!! *prøver å glemme overeksponeringen av tørkede blomster på -90-tallet* ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. april 2009 Skrevet 11. april 2009 Kast dem!!!!!!! *prøver å glemme overeksponeringen av tørkede blomster på -90-tallet* ;-) Amen. 0 Siter
Gjest jajamensan Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Spyl de i dusjen. Går det bra tørker du de og henger de opp igjen. Tåler de det ikke kaster du dem. HeHe *s* 0 Siter
Mistera Skrevet 12. april 2009 Skrevet 12. april 2009 Neida det er ikke nødvendig å kaste dem, går du innom en blomster forretning og spørr om de har spray til tørkede blomster ( finnes også ho panduras ) og sprayer dem med det får de "nytt" liv igjen:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.