Gå til innhold

Tørkete blomster dekorasjoner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har 2-3 tørkede blomster dekorasjoner på veggene.

De er blitt meget støvete i årenes løp.

Og dermed ikke like fine som ny.

Hva bruker dere å gjøre med de når de er nedstlvet?

Blir de kastet eller,..?

Takk for svar.

Gjest Har drevet med det for mange år siden
Skrevet

Tørkede blomster er pent synes jeg, men et herk å ha i hus til tider.

Ta dem med ut og blås støvet av dem, f.eks. med en peisblåser.

Spraye dem med hårlakk etterpå kan hjelpe på at de drøsser mindre.

Skrevet

Hvis det er tørkede buketter så har jeg pleid å kaste de som har blitt blasse og gule i fargen.

Eller plukke ut de enkeltblomstrene som er dårlige i fargen og kaste, og sette inn nye, friskere i oppsatsen. Litt styrete, men.. det er jo en skikkelig støvsamler! :)

Skrevet

Hadde en del tørkede blomster tidligere, fordi jeg ville spare på rosebuketter o.l. som jeg fikk av gubben - helt til jeg oppdaget hvor mye støv de samlet:-( Nå er det bare den friske buketten som står framme en stund, men så blir det kastet...

black wealch
Skrevet

Spyl de i dusjen.

Går det bra tørker du de og henger de opp igjen. Tåler de det ikke kaster du dem.

Skrevet

iaiks... tørkede blomster, det er 90- tall altså!!!! Tørkede blomster liggende oppå et vitrineskap av furu;o) Hahaha, husker jeg hadde det...

Huff nei, kast de og ønsk deg friske blomster, myyyye finere:o)

Skrevet

Kast dem!!!!!!!

*prøver å glemme overeksponeringen av tørkede blomster på -90-tallet* ;-)

Skrevet

Kast dem!!!!!!!

*prøver å glemme overeksponeringen av tørkede blomster på -90-tallet* ;-)

Amen.

Gjest jajamensan
Skrevet

Spyl de i dusjen.

Går det bra tørker du de og henger de opp igjen. Tåler de det ikke kaster du dem.

HeHe *s*

Skrevet

Neida det er ikke nødvendig å kaste dem, går du innom en blomster forretning og spørr om de har spray til tørkede blomster ( finnes også ho panduras ) og sprayer dem med det får de "nytt" liv igjen:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...