Gå til innhold

Vedr. bilsyke

Gjest Veldig tråkig med bilsyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 åringe får Postafen en til to timer før avreise men blir bilsyk alikavel både ene og andre vegen som er noen timer etterpå.

Er det andre alternativer?

Hvorfor hjelper ikke tablettene på ham?

Skrevet

Erfaringsmessig fungerer ikke Postafen hos oss heller, men derimot Marzine. Vet ikke om det er en sterkere medisin, eller om den har annet virkestoff. Men når vi har brukt Marzine, har hun ikke merket noe til bilsyke i det hele tatt, mens Postafen ikke gir noen lindring i det hele tatt.

Skrevet

Erfaringsmessig fungerer ikke Postafen hos oss heller, men derimot Marzine. Vet ikke om det er en sterkere medisin, eller om den har annet virkestoff. Men når vi har brukt Marzine, har hun ikke merket noe til bilsyke i det hele tatt, mens Postafen ikke gir noen lindring i det hele tatt.

Å tusen takk. Det var veldig bra at det er et alternativ. Stakkaren er skikkelig bilsyk han, tross tabletter.

Håper Marzine virker like bra på poden her.

Skrevet

Husker at Prostafen ikke hadde noen effekt på meg heller da jeg var liten, jeg ble også kronisk bilsyk. Har dessverre ingen mirakelråd, men jeg syns det hjalp med tørre, salte ting å knaske på. Potetgull m/salt, tørre knekkebrød, rundstykker med fårepølse eller uten pålegg holdt magen i ro en stund på lange turer.

Skrevet

Prøv å gi en tablett også kvelden før turen, det funker her i huset.

Mista nikket
Skrevet

Før i tiden var det mange som hang noe greier under bilen som hadde bakkekontakt så at det ble en form for jording. En slektning hadde en hund som ble bilsyk selv etter korte turer. De gjorde det og det ble slutt med en gang på syk hund. Da kan en ikke si at det var bare innbildning heller, for de fikk ikke fortalt bikkja hva de hadde gjort.

Det finnes også et armbånd en kan få kjøpt på apoteket som skal hjelpe.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...